printlogo


کد خبر: 131584تاریخ: 1393/10/20 00:00
اخبار

رقابت مایلی‌کهن و خاکپور در تمرین تیم امید
به گزارش «وطن امروز» در تمرین صبح جمعه تیم امید در کشور عمان بعد از تمرینات هوازی تمرینات تاکتیکی برگزار شد، تمریناتی که پرنشاط بود.  در پایان تمرین محمد خاکپور سرمربی و محمد مایلی‌کهن مدیرفنی تیم امید با یکدیگر مسابقه شوت به تیر دروازه برگزار کردند که با استقبال بازیکنان مواجه شد. در این مسابقه 2مرحله‌ای هر کدام 5 شوت به سمت تیردروازه زدند. در مرحله اول خاکپور و در مرحله دوم مایلی‌کهن برنده این مسابقه شد.  به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) بین بازیکنان و مربیان پول توی جیبی سفر توزیع شد.  به هر بازیکن 200 دلار و به مربیان 250 دلار پول توی جیبی اختصاص داده شد البته به مناسبت عید میلاد پیامبر نفری 100 دلار دیگر هم  از سوی حبیب کاشانی مدیر تیم به این مبلغ اضافه شد. تیم امید ایران برای برگزاری اردویی تدارکاتی به عمان سفر کرده است. تیم امید خود را برای رقابت‌های مقدماتی المپیک برزیل آماده می‌کند.

فرکی: اعتمادم را به مسؤولان فدراسیون فوتبال از دست دادم
حسین فرکی در گفت‌‌وگویی درباره حضور تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا و دیدار روز یکشنبه این تیم مقابل بحرین اظهار داشت: اینکه تیم ما دیرتر از سایر تیم‌ها آماده شده و تدارکات لازم را نداشته است یک موضوع طبیعی محسوب می‌شود. متأسفانه مسؤولان فوتبال ما دیر از خواب بیدار می‌شوند و این دیگر یک امر پیش پا افتاده است. به دلیل نداشتن تدارکات لازم یک مقدار انسجام تیم ما کم است اما در مجموع تیم خوبی داریم و می‌توانیم در جام ملت‌های 2015 آسیا موفق شویم. بازی با تیم‌های عربی حساس است اما سخت نیست. این کشورها آرزوی داشتن بازیکنان تیم ملی ما را دارند. همانطور که شاهد هستیم اکنون تعدادی از بازیکنان ایران در لیگ قطر بازی می‌کنند. ابتدا تیم ایران باید از مرحله مقدماتی صعود کند و سپس باید دید در مرحله بعدی با چه قرعه‌ای روبه‌رو می‌‌شود آن وقت می‌توان گفت که تیم ایران تا چه اندازه شانس موفقیت دارد.سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه چرا هدایت تیم‌های ملی و امید ایران را نپذیرفته است، تصریح کرد: بعد از برخوردهایی که صورت گرفت و در مقطعی که من پذیرفته بودم هدایت این تیم را برعهده بگیرم و وینگادا در تیم امید انتخاب شد دیگر اعتمادم را به مسؤولان فدراسیون فوتبال از دست دادم، ضمن اینکه در مورد تیم ملی هم برداشت من این  بود که مردم نمی‌خواستند کی‌روش از ایران برود.

یحیی توره بهترین بازیکن سال آفریقا شد
هافبک تیم ملی فوتبال ساحل‌عاج برای چهارمین سال پیاپی موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن سال قاره آفریقا شد. جایزه بهترین بازیکن سال آفریقا که از رأی‌های مربیان و مدیران تکنیکی این قاره انتخاب می‌شود، در سال 2014 باز هم به یحیی توره اختصاص یافت. این بازیکن برای چهارمین سال پیاپی این عنوان را به دست آورد و در این زمینه رکورددار شد. او همچنین با رکورد 4 بار کسب این عنوان توسط ساموئل اتوئو مساوی کرد. در فهرست 3 نفره و پایانی این جایزه، پیره امریک اوبامیانگ، مهاجم تیم ملی فوتبال گابن و وینسنت انیاما، دروازه‌بان نیجریه نیز حضور داشتند. توره سال گذشته 24 گل برای منچسترسیتی به ثمر رساند که 20 گل آن در لیگ برتر انگلیس بود. گل‌های او به تیمش کمک کرد تا برای دومین بار در 3 سال گذشته عنوان قهرمانی در لیگ جزیره را کسب کنند.

تحول در مسابقات سرعت در راه است
فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در نظر دارد سری مسابقات افسانه‌ها  (Legends) را برگزار کند. این سری کلاس از مسابقات یکی از جذاب‌ترین مسابقات اتومبیلرانی در رده متوسط جی‌تی با قابلیت‌های فنی یکسان، نسبت توان به وزن بالا و هزینه‌های نگهداری پایین برای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی است که امکان حضور و شرکت در مسابقات حرفه‌ای را برای عموم علاقه‌مندان به این رشته فراهم می‌سازد. با توجه به قابلیت‌های دینامیکی و حرکتی این خودروها  شرکت در این مسابقات برای ورزشکاران بالای 16 سال که از کمیته آموزش فدراسیون تاییدیه و گواهی شرکت در مسابقات را دریافت کرده باشند، امکانپذیر خواهد بود. این سری از مسابقات در سال 94 طبق تقویم مسابقات رسمی فدراسیون برگزار شده و نفر اول  مجوز حضور در رقابت‌های برون مرزی را دریافت خواهد کرد.
 


Page Generated in 0/0049 sec