printlogo


کد خبر: 131797تاریخ: 1393/10/23 00:00
اخبار

پیروزی ژاپن و عراق در گروه چهارم
ژاپن با برتری 4 بر صفر مقابل فلسطین جام‌ملت‌ها را با اقتدار شروع کرد. مصاف تیم‌های ژاپن و فلسطین از گروه D رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا با برتری 4 بر صفر ژاپن به پایان رسید. در این دیدار ژاپنی‌ها همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازی راحتی پیش رو داشتند و در تمام دقایق بازی روی توپ و میدان کنترل داشتند. ژاپنی‌ها ابتدا در دقیقه 8 با شوت زمینی و دقیق اندو پیش افتادند و در دقیقه 25 اوکوزاکی با یک ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند و در دقیقه 44 هوندا از روی نقطه پنالتی بازهم برای ژاپن گلزنی کرد تا نیمه نخست با برتری 3 بر صفر آنها به پایان برسد. در نیمه دوم بازهم این ژاپنی‌ها بودند که بر بازی سوار بودند و در دقیقه 49 یوشیدا روی یک ارسال بلند با ضربه سر گل چهارم را به فلسطین زد. ژاپنی‌ها پس از به ثمر رساندن گل چهارم به لحاظ روحی اقناع شدند و فرصت‌های نسبتا پرتعداد گلزنی خود را به‌راحتی از دست دادند تا این دیدار با برتری 4 بر صفر آنها به پایان برسد. در دیگر دیدار این گروه دو تیم عراق و اردن در ورزشگاه بریزبین استرالیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر عراق پایان یافت. یاسر قاسم دقیقه 77 برای عراق گلزنی کرد.

بیک‌زاده در ملبورن جراحی ‌شد
هاشم بیک‌زاده همراه تیم‌ملی به سیدنی نرفت و برای عمل جراحی در ملبورن ماند. هاشم بیک‌زاده، بازیکن مصدوم تیم‌ملی ایران که خارج از لیست 18 نفره قرار دارد، ملبورن را ترک نکرد و همراه بازیکنان به سیدنی نرفت. بیک‌زاده عمل جراحی دستش را در کلینیک تخصصی در شهر ملبورن انجام داد. دکتر خانلری پزشک تیم‌ملی هم با او در ملبورن مانده است تا پس از یکی، دو شب به اتفاق هم این شهر را ترک کرده و به اردوی تیم‌ملی در سیدنی بپیوندند.

پورحیدری: قیمت استقلال و پرسپولیس بیشتر از اینهاست
منصور پورحیدری در گفت‌وگویی درباره قیمت‌گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: بدون تعصب باید بگویم قیمت این دو باشگاه بیشتر از 290 میلیارد تومانی که اعلام شده، است. اگر از نام این دو باشگاه و برند آنها استفاده شود، قیمت دو باشگاه بیش از مبلغ اعلام شده خواهد بود. وی درباره اینکه برخی اعتقاد دارند با قیمتی که تعیین شده، خریداری پیدا نمی‌شود، تصریح کرد: ابتدا باید امکانات و شرایط واگذاری دو باشگاه به افرادی که قرار است سرمایه‌گذاری کنند، داده شود. قیمت این دو باشگاه حتی اگر پایین هم بیاید، باز هم نیاز به فراهم شدن شرایط واگذاری خواهد بود. عضو هیأت‌مدیره استقلال درباره اینکه گفته می‌شود بخشی از سهام دو باشگاه به پیشکسوتان داده می‌شود، گفت: از این مساله اطلاعی ندارم و هنوز شرایط واگذاری اعلام نشده است. پورحیدری در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره دیدار تیم‌ملی ایران مقابل بحرین در جام‌ملت‌های آسیا عنوان کرد: آن چیزی که بیشتر از همه به چشم آمد، انگیزه زیاد بازیکنان برای پیروزی بود. این مساله همه را امیدوار کرد که تیم‌ملی بتواند در جام‌ملت‌ها نتایج خوبی کسب کند. مساله دیگر جوانگرایی در تیم‌ملی بود که کارلوس کی‌روش باید زودتر این کار را انجام می‌داد. روز یکشنبه 3-2 بازیکن جوان عملکرد خوبی داشتند. وی با اشاره به دیدار روز پنجشنبه تیم‌ملی مقابل قطر گفت: دیدار با قطر برای تیم‌ملی دشوار خواهد بود، چرا که این تیم در دیدار نخست خود شکست خورده و بازی با ایران برای آنها آخرین شانس صعود است. بازیکنان تیم‌ملی باید هوشیار باشند تا با قدرت از گروه خود صعود کنند. پورحیدری درباره اینکه هیچ‌کدام از ملی‌پوشان استقلال در ترکیب تیم‌ملی بازی نکردند، تصریح کرد: دوست دارم ملی‌پوشان استقلال در ترکیب تیم‌ملی بازی کنند اما این مساله به نظر کی‌روش بازمی‌گردد و باید به او حق داد از نفراتی که مدنظرش است، استفاده کند.

پیروزی شیرین بارسلونا مقابل اتلتیکو
بارسلونا با پیروزی شیرین برابر اتلتیکومادرید به یک امتیازی رئال‌مادرید رسید. هفته هجدهم لالیگای اسپانیا با انجام 4 بازی پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ با نتیجه 3 بر یک از سد اتلتیکومادرید گذشت. ابتدا نیمار (12) بارسلونا را پیش انداخت. در دقیقه 35 هم لوئیس سوارس روی حرکت خوب مثلث ویران‌کننده بارسلونا که از او، نیمار و مسی تشکیل شده، گل دوم آبی و اناری‌ها را به ثمر رساند تا در نیمه نخست پیروزی 2 بر صفر برای بارسا ثبت شود. در نیمه دوم شاگردان سیمئونه کمی به خود آمدند و در دقیقه 57 پس از خطایی که مسی روی بازیکن‌شان انجام داد صاحب یک ضربه پنالتی شدند. ماریو مانژوکیچ این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا اختلاف کمتر شود اما در دقایق پایانی بازی مسی یک بار دیگر گلزنی کرد تا بارسلونا با یک پیروزی شیرین این هفته را به پایان برساند.
 


Page Generated in 0/0052 sec