printlogo


کد خبر: 131811تاریخ: 1393/10/23 00:00
سرخط خبر

 علیرضا دائمی، معاون وزیر نیرو گفت: در حال حاضر ۲۰۰ هزار حلقه چاه غیرمجاز در کشور داریم و در استان‌های فارس، کرمان، یزد، اصفهان و خراسان‌جنوبی برداشت‌های غیرمجاز از آب زیرزمینی دارد تبدیل به تهدید ملی می‌شود.
 احمد اصغری‌مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه «مصوبه برداشت از آورده متقاضیان برای اجرای خدمات زیربنایی و روبنایی با روح قانون ساماندهی مغایر است» از مهلت یک‌ماهه وزیر راه برای حل مشکلات به وجود آمده به‌واسطه این مصوبه برای مردم خبر داد.
 در حالی امروز جشن بیمه همگانی برگزار شده است که «طرح بیمه قالیبافان» از 2 ماه پیش متوقف است و هنوز ۵۰درصد قالیبافان تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند که مانند این کارگران در اصناف دیگر نیز وجود دارند.
 اپراتورهای موبایل تنها یک ماه فرصت دارند دریچه‌های شبکه خود را روی یکدیگر باز کنند و مشترکان را در نقاطی که آنتن ندارند، قادر به مهاجرت روی فرکانس اپراتور مقابل کنند.
 رئیس‌جمهوری «قانون اصلاح ماده5 قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی» را برای اجرا به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.
 علیرضا جهانگیریان، رئیس سازمان هواپیمایی با بیان اینکه بلیت هواپیما در نوروز گران نمی‌شود، گفت: فروش نوروزی بلیت هواپیما از نیمه اول بهمن آغاز می‌شود.
 مصوبات ستاد تدابیر ویژه مقابله با تحریم باید به تصویب شورای عالی امنیت ملی برسد.


Page Generated in 0/0047 sec