printlogo


کد خبر: 131830تاریخ: 1393/10/23 00:00
سلام وطن

  چند ماه پیش دولت محترم در پی شایعاتی مبنی بر گران شدن نان اعلام کرد تا پایان سال برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان نداریم ولی به یک‌باره چند هفته قبل شبانه اعلام شد نان 30 درصد گران شد. اما این هم صحت نداشت و قیمت‌ها بیش از 30 درصد افزایش را نشان می‌دهد. این بود دولت راستگویان؟ لااقل حالا که گران کرده‌اید چرا به روی خودتان هم نمی‌آورید که باید میزان یارانه نان هم افزایش یابد؟!
سلطانی
  پس از گذشت حدود یک سال از انتصاب آقای ابوطالبی به نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل، چرا آمریکایی‌های خوش‌خیمی که آقایان مدعی بودند در هیأت حاکمه ایالات متحده حضور دارند و کینه‌ای علیه ایران ندارند، کاری نمی‌کنند به این بنده خدا ویزا داده شود؟! چرا روزنامه‌های اصلاح‌طلب ابتدا آمریکا را بزک کرده و حق را به این کشور برای راه ندادن نماینده ایران دادند و امروز هم درباره این موضوع سکوت کرده و به آن نمی‌پردازند؟ این اقدام و استیصال دولت برای همه اثبات کرد که در این دولت احترام به گذرنامه ایرانی بازگشت!
هوشیاری فر
  بهبود اقتصاد به حاشیه ثمر دادن سیاست خارجی‌ای رفته که از اول هم عقلای قوم گفتند موفق نخواهد شد و در عمل دیدیم هر چه دیپلمات‌های ما عقب نشستند، آنها جلوتر آمدند و عقب هم برنمی‌گردند!
شوشتری
 


Page Generated in 0/0054 sec