printlogo


کد خبر: 132479تاریخ: 1393/11/5 00:00
سرخط خبر

 بیژن حاج‌محمدرضا، رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت کشور از افزایش قاچاق سوخت در شهرهای مرزی به تبع کاهش قیمت سوخت خبر داد و گفت: هم‌اکنون بنزین در شهرهای مرزی با گوسفند، تریاک و شکر مبادله می‌شود.
 فهرست شرکت‌های کشتیرانی برتر دنیا تا ژانویه ۲۰۱۵ منتشر شد که در صدر آن «مرسک» دانمارک قرار دارد و شرکت ایرانی «حافظ دریا» با ظرفیت حمل حدود ۸۸ هزار TEU کانتینر در رده بیست‌وسوم قرار گرفته است.
 حامد سلطانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: در طول 2 ماه گذشته 27 سرمایه‌گذار خارجی پس از پشت سر گذاشتن مراحل قانونی، کدهای سهامداری خود را دریافت کرده و به جمع سهامداران بازار سرمایه ایران ملحق شدند.
  مهرداد علی‌بیگی، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و کنترل پروژه‌های مخابرات تهران گفت: هم‌اکنون بیش از 7 میلیون و 821 هزار شماره تلفن ثابت در استان تهران مشغول به کار است و ضریب نفوذ در استان تهران 6/53 درصد و در شهر تهران 64 درصد است.
 علی‌محمد احمدی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه با تأکید براینکه ملاک تایید برداشت دولت از صندوق توسعه ملی اظهارنظر افراد مختلف نیست، گفت: دولت برداشت 8/1 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی را در سال جاری تایید و تکذیب نکرد.
  مهدی کرباسیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تکمیل بازنگری در طرح جامع فولاد و تحویل آن به وزیر صنعت، معدن و تجارت خبرداد و گفت: ایمیدرو و بخش‌خصوصی ۲۰ هزار میلیارد تومان پول به طرح‌های بخش معدن آورده‌اند.
 ولی‌الله افخمی‌راد، رئیس سازمان توسعه تجارت با اعلام اسامی کشورهایی که در سال جاری بیشترین حجم واردات و صادرات ایران را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: امارات و چین بزرگ‌ترین شرکای تجاری ایران هستند.    
 سازمان ملی استاندارد در آخرین اطلاعیه خود واردات خرمای آلوده از کشور عراق را کذب و بی‌اساس خواند و تاکید کرد همه کالاهای وارداتی و صادراتی در مبادی کشور با نظارت‌های دقیق سازمان ملی استاندارد ایران و سازمان‌های مربوط انجام می‌شود و جای هیچگونه نگرانی برای هموطنان وجود ندارد.
 سیدرضا نورانی، رئیس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: اتاق بازرگانی استقلال کافی در بخش توسعه اقتصادی ندارد و با توجه به اینکه در شاهراه فعالیت‌های اقتصادی قرار دارد، نمی‌تواند از بخش خصوصی به‌خوبی بهره گیرد. این در حالی است که توسعه اقتصادی با رویکردهای اصولی صورت می‌پذیرد.
 با تصویب شورایعالی فضای مجازی، هرگونه محتوا در خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده پیامکی باید با رعایت قوانین و مقررات کشور و عدم مغایرت با ارزش‌های ایرانی- اسلامی باشد.
 


Page Generated in 0/0052 sec