printlogo


کد خبر: 132535تاریخ: 1393/11/5 00:00
سلام وطن

  آخر کار همه انسان‌ها مرگ است و حتی اگر پادشاه ثروتمندترین کشور باشی و هر قدر هم با پایین آوردن قیمت نفت درصدد ضربه زدن به اقتصاد کشوری باشی که اسلام واقعی را نمایندگی می‌کند و... باز هم می‌میری و باید در پیشگاه الهی پاسخگوی کارهایت باشی. یک دلار هم نگذاشتند با عبدالله سعودی دفن شود و نتوانست چیزی با خود ببرد و دست خالی رفت!
آسیابان
  در اوایل دهه 70 که خانه‌های محله نواب را برای ساخت بزرگراه به دستور شهردار وقت تهران که بعدها زندانی هم شد تخریب کردند، بزرگراهی هم ساخته شد ولی این آقای تکنوکرات که خیلی هم گروه‌شان ادعای به‌ روز و مدرن بودن دارند و سخنگوی‌شان هم صراحتاً گفت کارگزاران لیبرال است؛ متاسفانه اینقدر با دانش مهندسی بیگانه بودند که مانعی برای صدا در بزرگراهی که در هر دو طرفش مجتمع‌های مسکونی فراوانی ساختند، ایجاد نکردند و آلودگی صوتی آن موجب شده ساکنان خانه‌ها و مغازه‌های 2 طرف از این موضوع واقعاً رنج ببرند. خوب است شهرداری تهران که امروز جهادگونه کار می‌کند، برای برطرف کردن این مشکل ساکنان منطقه چاره‌ای کند. مثلاً با نصب دیواری صوتی می‌توان بخشی از این مشکل را رفع کرد.
سجادی
  جالب است کسی که خیلی دوست داشت جمهوری اسلامی نباشد و 4 سال تمام با انواع و اقسام کارها برای سقوط بشار اسد تلاش کرد، خودش به گور رفت و آرزوهایش را به خواست خدا ندید!
یاسایی
 


Page Generated in 0/0052 sec