printlogo


کد خبر: 132637تاریخ: 1393/11/7 00:00
گفت‌وگوی اختصای «وطن امروز» با عباس علیپور، مدیررسانه‌ای تیم ملی امید
با مربیان بومی صعود می‌کنیم

یکی از اصلی‌ترین دلیل‌هایی که تیم‌ملی امید و تیم‌ملی بزرگسالان توانسته راه خبری خود را به درستی پیش بگیرد تعامل خوب آنها با رسانه‌ها بوده‌ است. تعامل رسانه‌ای کاملا بحث‌اش با دیگر فاکتورها متفاوت است و اطلاع‌رسانی توسط مدیران رسانه‌ای اصلی‌ترین وظیفه‌ای است که در تیم امید و تیم‌ملی رعایت شده. محسن معتمدکیا در تیم‌ملی و عباس علیپور در تیم امید به عنوان مدیران رسانه‌ای نقش مثبتی ایفا کرده‌اند. این بار سراغ عباس علیپور رفتیم تا  از کم و کیف تیم امید در اردوهای برگزار شده مطلع شویم. علیپور اعتقاد دارد تیم امید با داشتن مربیان بومی و داشتن تیمی مجرب می‌تواند به صعود به المپیک ریو امیدوار باشد. علیپور در این گفت‌وگو به ما می‌گوید که باید نگاهی متفاوت‌تر به تیم امید داشته باشیم چون دیگر شیطنت‌های سابق از فضای اردو دور شده و این تیم در آرامش به کار خود برای صعود به المپیک ادامه می‌دهد.
  فکر می‌کنید اعتماد به خاکپور کار درستی بود؟
ببینید آقای خاکپور تنها نیست،‌ چون ما یک تیم کامل از مجرب‌ها و بهترین مربیان داخلی را در کنار ایشان داریم. پس می‌توان به او و تیم کادر فنی به خوبی اعتماد کرد.  ما در کنار آقای خاکپور 12 نفر دیگر هم داریم که کل کادر را تکمیل می‌کنند. ‌آقای حاج‌قاسم یکی از بهترین بدنساز‌ها هستند. آقای مایلی‌کهن که واقعا انسان بزرگی هستند. من فکر نمی‌کردم ایشان که قبلا سابقه سرمربیگری تیم‌ملی را داشتند قبول کنند تا در کنار آقای خاکپور به تیم کمک کنند. آقای عسگری هم سابقه فراوانی در تیم‌های لیگ برتری به عنوان آنالیزور دارند. ایشان در تیم‌های ذوب‌آهن و نفت کارنامه خوبی داشتند و دیگران مثل آقایان تقوی و مجید صالح هم که دیگر احتیاجی به معرفی ندارند. به اعتقاد من مکمل‌های خیلی خوبی در کنار خاکپور جمع شده‌اند که کمک شایانی به کادر فنی می‌کند.
  بحث درباره شرایط فیزیکی و بدنی بازیکنان خیلی مهم است،‌فکر می‌کنید تیم از لحاظ بدنی پیشرفت داشته؟
بحث خیلی مهمی است. ما این مساله را قبول داریم که بازیکنان در شرایط صددرصد آمادگی نیستند ولی با برنامه‌های آقای حاج‌قاسم و بازی‌های فشرده در اردوی ترکیه سعی شده تا شبیه‌سازی خوبی برای بازی‌های مقدماتی المپیک صورت بگیرد. در بازی با میانمار و قزاقستان دستگاه‌هایی به بازیکنان وصل شده بود که میزان قدرت بدنی آنها را نشان می‌داد و ما در کمتر از 3 روز چند بازی انجام دادیم. امیدوارم شرایط فیزیکی بچه‌ها برای مسابقات به روند مطلوب نزدیک شود.
  هزینه این دو اردو از کجا تأمین شد؟
بخشی از هزینه‌ها را فدراسیون فوتبال متقبل شد و بخش دیگر براساس ورود اسپانسر‌ها بود. آقای کاشانی با توجه به روابط خوبی که با دوستداران فوتبال داشتند سعی کردند اسپانسرهای قابل‌توجهی برای پرداخت هزینه‌ها در نظر بگیرند که این امر خدا را شکر با موفقیت انجام شد و در حال حاضر مشکل مالی نداریم.
  باید امیدوار باشیم حاشیه‌ها از تیم امید کنار رفته است؟
حاشیه‌ها همیشه وجود دارند و بعد از این نیز وجود خواهد داشت ولی به نوع مدیریت شما با این معضل‌ها بستگی دارد. در گذشته متاسفانه حواشی‌ای برای تیم امید به وجود آمده بود و این موضوع باعث شده بود مردم نگاه دیگری به این تیم داشته باشند ولی در حال حاضر با مدیریت آقای کاشانی و حضور آقای مایلی‌کهن و همینطور رفتار آقای خاکپور با بازیکنان فضای اردو متحول شده و شیطنت‌ها برچیده شده است.


Page Generated in 0/0063 sec