بندرعباس، خبرنگار وطن امروز:در راستای تبادل دانش و تجربیات و ارتقای سامانه ارتباطات مردمی 122 آبفای هرمزگان، مدیرعامل آبفای قم ضمن نشستی با مدیرعامل و معاونان این شرکت، از سامانه 122بازدید کرد. عبدالحمید توکلیبینا در این نشست با بیان اینکه سامانه 122 دیدهبانی برای شرکتهای آب و فاضلاب است، گفت: این سامانه یکی از فوریتها و بهترین ناظر بر روند ارائه خدمات این شرکتها به مردم است. وی با تاکید بر اهمیت ایجاد و تجهیز سامانه 122 در شرکتهای آبفا، سامانه 122 آبفای قم را بهعنوان الگوی برتر در سطح شرکتهای آب و فاضلاب کشور اعلام کرد و گفت: برنامهریزی مناسب و تهیه نرمافزار قوی از ضروریات ایجاد یک سامانه پاسخگوی برتر است. وی افزود: ارائه خدمات غیرحضوری، نیاز امروز شرکتهای خدماتی است.