printlogo


کد خبر: 133417تاریخ: 1393/11/20 00:00
گلستان

بهره‌برداری از پروژه شرکت آب منطقه‌ای در شهرستان مینودشت
گرگان، خبرنگار وطن امروز: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، مراسم بهره‌برداری پروژه ترمیم و بازسازی سد کوچک انحرافی بازگیر و کانال انتقال آب مربوط در قالب افتتاح متمرکز پروژه‌های شهرستان مینودشت با حضور دکتر نیاوند، معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، این سد روی رودخانه اوغان در شمال شرق روستای بازگیر احداث شده و آب زراعی بیش از 400 هکتار از اراضی کشاورزان منطقه را تامین می‌کند. برای این پروژه 5/2 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی فصل منابع آب هزینه شده است.

افتتاح جایگاه آدینه در استان گلستان
گرگان، خبرنگار وطن امروز: با افتتاح جایگاه آدینه شصت‌وسومین جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه گلستان به بهره‌برداری رسید. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان، امیر بنی‌کریمی، مدیر منطقه در مراسم افتتاح جایگاه آدینه گالیکش که با حضور معاون استاندار، فرماندار شهرستان گالیکش، مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان و جمعی از مقامات و مسؤولان استانی و محلی برگزار شد، اعلام کرد: این جایگاه که شصت‌وسومین جایگاه عرضه سوخت مایع استان گلستان است دارای ظرفیت ذخیره‌سازی 288000 لیتر فرآورده، 5سکو، 11 دستگاه تلمبه و 21 نازل برای عرضه بنزین سوپر، بنزین معمولی و نفت گاز است. بنی‌کریمی خاطرنشان کرد: این پروژه به مساحت 7000 مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیارد ریال - 25درصد از محل تسهیلات بانکی و مابقی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی - به بهره‌برداری رسیده که امکان اشتغالزایی 11 نفر را فراهم آورده است. وی تعداد کل مجاری عرضه فعال بنزین و CNG استان را 103 باب اعلام کرد و یادآور شد: 2 نقطه عرضه دیگر در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید که با بهره‌برداری از آنها تعداد کل جایگاه‏های استان به 105 باب افزایش خواهد یافت.

انتصاب سرپرست جدید اداره گاز شهرستان بندرگز  
گرگان، خبرنگار وطن امروز: طی حکمی از سوی صفرعلی جمال‌لیوانی، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان روشن سهرابی، رئیس سابق تعمیرات گاز شهرستان کردکوی به‌عنوان سرپرست جدید اداره گاز شهرستان بندرگز منصوب شده و طی نشستی در محل فرمانداری به فرماندار شهرستان یادشده معرفی شد. مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از فرماندار شهرستان بندرگز که همواره پشتیبان این شرکت است گزارشی از وضعیت  گازرسانی و خدمات ارائه شده منطقه ارائه کرد.  در ادامه نیز علی‌اصغر میرزایی، فرماندار بندرگز از حسن نظر جمال‌لیوانی، مدیرعامل گاز استان گلستان و سیدحبیب حسینی‌رستمی، رئیس سابق اداره گاز منطقه که در راستای خدمات گازرسانی در شهرستان  متبوع تلاش کردند، تقدیر کرد. گفتنی است در ادامه مراسم معارفه، حکم انتصاب سرپرست جدید اداره گاز شهرستان بندرگز به وی اعطا شد که در آن بر ارائه خدمات مطلوب و ارزنده و حل مشکلات مردم در سایه توجهات حق تعالی و تلاش در جهت نیل به اهداف شرکت و همچنین تعامل مناسب با سازمان‌ها، نهادها و ادارات استان تاکید شده است.


Page Generated in 0/0066 sec