printlogo


کد خبر: 133426تاریخ: 1393/11/20 00:00
کاشانی: در تیم امید دیگر خبری از مشکلات نیست

 حبیب کاشانی که به همراه محمد خاکپور در نشست خبری حضور یافته بود، درباره شرایط تیم ملی امید گفت: 42 ماه بود که از فوتبال دور بودم و آخرین بار در پرسپولیس در خدمت شما بودم اما اکنون فرصت خدمت در تیم امید را پیدا کردم و امیدوارم به اتفاق همدیگر فعل خواستن را صرف کنیم تا بعد از 40 سال تیم راهی المپیک شود، به غیر از این هم انتظاری نیست.
به دنبال همکاری متقابل با تیم‌ملی هستیم
مدیر تیم فوتبال امید ایران ادامه داد: حتماً دوستان به ما کمک خواهند کرد. ما می‌دانیم در خردادماه تیم‌ملی باید در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی حضور پیدا کند و حتماً همکاری متقابل انجام خواهیم داد. ما به فلسفه برد - برد معتقدیم و این گرایش را نداریم که بر سر یک موضوع تیم امید نفع ببرد و بقیه ضرر کنند یا برعکس.
وی تصریح کرد: مساله واضح این است که علیرضا جهانبخش و سردار آزمون با تصمیم هیات‌رئیسه و دعوت محمد خاکپور حتماً در مرحله‌ای که لازم باشد به تیم امید اضافه می‌شوند و به ما کمک می‌کنند.
تعامل، بارزترین نقطه تیم امید است
کاشانی در ادامه نشست خبری در پاسخ به این سوال که آیا برای تعویق هفته بیست‌وسوم لیگ برتر درخواستی داشته‌اند و اینکه آیا فکر نمی‌کند در صورت بروز مشکلات احتمالی هجمه‌ای علیه‌اش صورت می‌گیرد، عنوان کرد: اساس کار ما روی تعامل است. در این مدتی که من به تیم امید آمدم هیچ مسؤولی نبوده که من کنارش نرفته باشم. اصلا تعامل بارزترین نقطه تیم امید است.
شرایط میزبانی ما مانند افغانستان است
هفته پیش خدمت آقای تاج رفتم و 2 موضوع مهم را با او در میان گذاشتم که حل آن از دست ما خارج است. اولین مساله این است که ما میزبان بازی‌های انتخابی المپیک هستیم اما شرایط میزبانی‌مان مانند افغانستان است. ما 3 ورزشگاه (آزادی، تختی و دستگردی) را برای این بازی‌ها در نظر داشتیم اما کنفدراسیون فوتبال آسیا فقط ورزشگاه دستگردی را تایید کرد و قرار شد هر روز 2 بازی در این ورزشگاه برگزار شود.
تیم امید به خودباوری رسیده است
بازیکنان و کادرفنی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و حتی گاهی بحث ثانیه‌ها در زمان اردوی تیم امید مطرح است و اینکه بازیکنان بموقع برای ناهار و تمرین حضور پیدا کنند. ما حداقل‌ها را برای این تیم فراهم کرده‌ایم و اعضای کادرفنی گاهی تا نیمه‌شب بیدار می‌مانند تا این تیم با تمام وجود آماده مسابقات شود. تیم امید خوشبختانه به خودباوری رسیده و همین مساله باعث شد مقابل اوکراین بهترین بازی را انجام بدهند.
کی‌روش اعلام کرد از کمک به تیم امید دریغ نمی‌کند
مدیر تیم فوتبال امید ایران در پاسخ به این سوال که نقش کارلوس کی‌روش در تیم امید چقدر است، عنوان کرد: در قراردادی که کی‌روش با فدراسیون امضا کرده نظارت بر تیم امید هم وجود دارد. البته با توجه به همزمانی اردوهای ما با آغاز جام ملت‌های آسیا کی‌روش نتوانست در اردو حضور داشته باشد. البته پس از آن ما در جلسه‌ای خدمت کی‌روش رفتیم که در آن جلسه قول و قرارهایی داده شد و کی‌روش اعلام کرد از کمک به تیم امید دریغ نمی‌کند. کی‌روش وظیفه انسانی و اداری دارد که باید به آن عمل کند.
دیگر خبری از مشکلات گذشته نیست
پیش از این یک بازیکن در اردوی تیم‌ملی روزی 100 دلار پول توجیبی می‌گرفت و در اردوی تیم امید 20 دلار. همیشه تیم امید مشکل پوشاک داشته و اردوها هم خوب برگزار نمی‌شده اما دیگر خبری از این مسائل و اتفاقات نیست.


Page Generated in 0/0062 sec