printlogo


کد خبر: 133449تاریخ: 1393/11/20 00:00
اسمش است که جنگ تمام شده!

حسین قدیانی: اسمش است که جنگ تمام شده. بسیج و سپاه هنوز دارند شهید می‌دهند. تقویم انقلاب را بنگر! هیچ روزی خالی از شهادت نیست. این به ما ربطی ندارد که بعضی‌ها عرق ملی‌شان را در همان دهه 60 جا گذاشتند! هر دهه‌ای شهید خود را دارد. «این گل پرپر ماست، هدیه به رهبر ماست» شعاری مختص دهه 60 نیست، اگر که تو بشناسی شهید پاسدار احسان حاجی‌حتملو را. سیداحسان با 30 سال سن 22 بهمن 57 را درک نکرد، خیلی از وقایع اول انقلاب را درک نکرد، لیکن با خون سرخ خود در جبهه مقاومت سوریه به‌خوبی نشان داد که منافع ملی، منافع ملی است و کلیات و جزئیات ندارد. دیپلمات‌ها خیلی چیزها باید از انقلابی‌ها بیاموزند! همچنان که جوان غیور ما در مبارزه با لعین داعشی، ناظر بر منافع ملی، از جان خود می‌گذرد، دیپلمات ما هم باید ناظر بر همین اصل، با دشمن مذاکره کند. مع‌الاسف بعضی‌ها به‌گونه‌ای سخن می‌گویند که انگار ناظر بر نفع دشمن می‌خواهند توافق کنند تا منافع ملت! دشمن از توافق خوب و هم‌راستا با نفع خویش سخن می‌گوید، ایشان از هر توافقی! ولو توافق بد!! الحمدلله که سایه ولی‌فقیه بر سرمان بلند است. بعضی در این توهم‌اند که دیدار همافران با فرمانده کل قوا تنها و تنها تجدید خاطره یک عکس سیاه و سفید است! اگر دیدار 19 بهمن 57 دستگاه محاسباتی پس‌مانده‌های رژیم طاغوت را بر هم زد، کارویژه مهم و استراتژیک دیدار 19 بهمن 93 این بود که آمریکا فهمید در مذاکرات هسته‌ای فقط با چهار تا دیپلمات طرف نیست! توافق اگر قرار است به جای منتج شدن به لغو تحریم‌ها، گرفتار در کلیات و جزئیات کذایی شود و دشمن را زبان‌درازتر کند، مرضی رضای کدام عقل سلیم است؟! سیداحسان شهید هم اگر می‌خواست این همه شل و ول و کلی و جزئی با تروریست‌های تکفیری بجنگد که فی‌الحال اوضاع بدی می‌داشتیم! من اما عاشق لباس غرق در خون این پاسدار شهیدم. این بیرق بلندبالا و سرخ، یعنی طرف حساب دشمن، خون جوانان انقلابی است، نه خنده‌هایی که بعضاً دل خانواده شهدا را جریحه‌دار می‌کند. شگفتا! ما از لباس بدون جلیقه ضدگلوله سردار قاسم سلیمانی می‌نویسیم، آقای روحانی فکر می‌کند درگیر کت و عینک جناب وزیر خارجه هستیم! دولت محترم فکر می‌کند اگر زیادی از صلح و مذاکره و توافق حرف بزند، شیطان بزرگ آدم می‌شود، داعشی‌ها اسلحه بر زمین می‌گذارند و تحریم‌ها برداشته می‌شود! اینکه نشد فکر!! مهم‌تر از عقل سالم، فکر سالم است!!
بعضی‌ها فکر می‌کنند جنگ تمام شده! فکر می‌کنند اوباما نه جلاد تحریم که «باهوش و مؤدب» است! فکر می‌کنند اوراق سررسید از باده شهادت تهی شده! فکر می‌کنند کربلا درس مذاکره است!  الگو برای من پاسدار شهید سیداحسان حاج‌حتملو است. خون شهید سپاه، نوچه‌های بی‌رحم دشمن را در همان بیرون مرزها نگه داشته تا مسؤول امور اجرایی کشور فکر نکند معضلات اقتصادی با نگاه به دشمن قابل حل است. این قطرات خون یعنی اتکا به جوانان خودت داشته باش. جنگیدن در خرابه‌های اطراف حلب، یقیناً آسان‌تر از مذاکره در هتل‌های چندستاره نیست! از شهدای هسته‌ای بگیر تا همین شهید اخیر، یعنی که دشمن بس است؛ اندکی هم اقتصاد را دریابید! دیروز در شهر گرگان پیکر پاک سیداحسان شهید روی دوش مردم مشایعت شد تا در آغوش سیدالشهدا آرام بگیرد. حقا که خدا بهتر از کدخدا مزد می‌دهد! کدخدایی که دیگر نیست، در امور ملت خودش مانده... چه می‌نویسم که هنوز درگیر تبعیض‌نژادی است!
آمریکا خیلی حدت کند، مشکلات اقتصادی خودش را حل کند! آمریکا با تحریم ملت‌های دیگر، مشکل‌آفرینی نکند، حل مشکل دیگران پیشکش! اسمش است جنگ تمام شده. یک ذره از خوی جلادی رؤسای جمهور آمریکا کم نشده! هرکه رئیس‌جمهور می‌شود، از آن قبلی متفرعن‌تر، دروغگوتر، وحشی‌تر، خودخواه‌تر!! این دیو بدترکیب را مگر با خون امثال همین سیداحسان شهید رسوا کنیم، با اشک‌های همسرش که از قهرمان قصه ما فرزندی در راه دارد... آری! «اسمش است جنگ تمام شده».
 


Page Generated in 0/0058 sec