printlogo


کد خبر: 133453تاریخ: 1393/11/20 00:00
سلام وطن

  این آقای آخوندی با چه توانایی‌هایی در دولت آقای رفسنجانی وزیر مسکن شد؟ اگر توانمند بود، چرا 16 سال تمام بیرون بود؟ کسی که 20 سال پیش وزیر بوده حتماً توانمند نبوده که لااقل در دولت‌های سوم و چهارم آقای رفسنجانی که به ریاست آقای خاتمی تشکیل شد و آقای رفسنجانی همه کاره‌اش بود بر سر کار نبوده، چطور بعد 20 سال که زمان زیادی است، می‌آیند دوباره وزیرش می‌کنند که هر روز یک گاف جدید بدهد؟ حتماً باید باجناق‌های آقای ناطق جزو دولت باشند؟ صرفاً تبارگرایی و نسبت به جای اثبات توانمندی، برای مسؤولیت کفایت می‌کند؟
دهقان‌مقدم
  امیدواریم گزارش رویترز صحت نداشته باشد که 3 مقام ایرانی به آن گفته باشند آقای ظریف گفته است در صورت عدم توافق هسته‌ای و به نتیجه نرسیدن مذاکرات، آقای روحانی از لحاظ سیاسی شکست می‌خورد. با این مطلب کاری نداریم با اینکه باز هم درددل نزد اغیار برده باشند مخالفیم.
یک هموطن
  آقای ظریف، غیر از اینکه خطیبی توانمند هستند، کمی هم دیپلماسی بلدند؟! چون تاکنون حرف‌های خوب زیاد زده‌اند- البته در داخل- ولی در عمل نمی‌بینیم اتفاق خاصی افتاده باشد؛ آن هم با آن همه حاتم‌بخشی در مذاکرات ژنو! انتظار است مسؤولان ذی‌ربط در مجلس ورود کنند تا خدای ناکرده اتفاقات مشابه توافق ژنو در مذاکرات بعدی هم به سر کشور نیاید.
یعقوب‌نژاد


Page Generated in 0/0054 sec