printlogo


کد خبر: 133464تاریخ: 1393/11/20 00:00
سرخط خبر

 محمد نهاوندیان، رئیس‌ دفتر رئیس‌‌جمهوری گفت: در شرایط رکود باید دست واحدهای تولیدی را که سالم کار کرده‌اند، بگیریم و برای کاهش بدهی‌های معوقه هم باید به واحدهای تولیدی کمک کرد تا بتوانند کار کنند و بدهی‌های خود را بپردازند.
  سیدمحمدعلی سیدابریشمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هم‌اکنون حدود 200 شهرک صنعتی غیرکارشناسی شده در سطح کشور وجود دارد که در حال بررسی و تعیین تکلیف هستند.
 محمد رنجبر، رئیس پایانه شناور نفتی صادرات خلیج فارس با اشاره به بهره‌برداری از ترمینال شناور نفتی خلیج‌فارس گفت: این ترمینال پیشرفته نفت جهان از ظرفیت دریافت روزانه 200 هزار بشکه نفت‌خام برخوردار است.
 دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات نوسازی بافت فرسوده شهری و سهمیه هر یک از استان‌ها برای دریافت این تسهیلات اعلام شد که براساس آن بیشترین سهمیه با ۲۷۸ فقره به استان سیستان‌وبلوچستان اختصاص یافته است.
  مهدی راسخ، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مناقصه خرید خدمت اینترنت پرسرعت روستایی برای متقاضیان ۲۵ هزار روستای فاقد این امکان، برگزار و اجرای آن به کنسرسیوم‌های وب آواسل سپرده شد.
  حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو با بیان اینکه خانواده‌ها در منازل می‌توانند به‌راحتی با رعایت نکات لازم مصرف خود را تا 30 درصد کاهش دهند، گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم بویژه در شهرهای پرتنش از نظر منابع آبی با توزیع تجهیزات کاهش دهنده مصرف آب به خانواده‌ها کمک کنیم.
 سهیلا جلودارزاده، مشاور امور بانوان وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در برنامه داریم بازارچه‌های دائمی در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور در حمایت از فروش تولیدات زنان در کشور برپا شود.
 محمد آزاد، رئیس اتحادیه آهن‌فروشان با اعلام اینکه هم اکنون هر کیلو میلگرد و تیرآهن با کاهش ۱۰۰ تا ۱۲۰ تومانی قیمت روبه‌رو شده است، گفت: متأسفانه ذوب‌آهن به دلیل تأمین نقدینگی محصولات خود را کمتر از قیمت تمام شده وارد بازار می‌کند.
 کاظم ابراهیمی‌صدرآبادی، مدیرعامل مخابرات ایران از ارائه پیشنهادات مخابرات درباره تغییر تعرفه‌های تلفن ثابت به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد.
 


Page Generated in 0/0051 sec