printlogo


کد خبر: 133504تاریخ: 1393/11/21 00:00
سرخط خبر

  محمود واعظی، وزیر ارتباطات با اشاره به آخرین آمار از تعداد کاربران ایرانی اینترنت گفت: تا سال گذشته ۳ میلیون نفر از اینترنت استفاده می‌کردند اما این میزان به بیش از ۸ میلیون نفر رسیده و در کنار آن باید به ‌اشخاصی که گوشی هوشمند دارند، اشاره کرد.
  مجید قربانی‌فراز، مسؤول امور تجاری عراق در سازمان توسعه تجارت با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در بغداد گفت: معاون اول رئیس‌جمهوری، تنی چند از وزرا و مقامات عالیرتبه سیاسی برای افتتاح این نمایشگاه ۲۷ بهمن در عراق حاضر خواهند شد.
  سامسونگ اعلام کرده که سیستم تشخیص صدای تلویزیون‌های هوشمندش علاوه بر دریافت فرامین کاربران قادر به ضبط مکالمات خصوصی آنها در منزل و ارسال آنها برای اشخاص و شرکت‌های ثالث است.
  با پیگیری مرکز ملی فرش ایران و با ابلاغ دستورالعملی از سوی سازمان امور مالیاتی، الزام به دریافت شماره ملی یا شماره اقتصادی از قالیبافان لغو شد.
  حمیدرضا جانباز، مدیرعامل آب و فاضلاب کشور با اشاره به وضع نامطلوب بارندگی‌ها در سطح کشور گفت: امسال 27 درصد کاهش بارندگی در کل کشور داشته‌ایم که هرمزگان با متوسط بیش از 57 درصد، بیشترین سهم را از این کاهش دارد.
 حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو گفت: هم‌اکنون 6500 روستای کشور دارای آب آشامیدنی مطمئنی نیستند و مجبوریم به وسیله تانکر سیار کار آبرسانی به مناطق را انجام دهیم.
  غلامحسین قاسمیان، رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل گفت: بعد از پلمب نمایشگاه‌هایی که خودرو در حاشیه خیابان پارک می‌کردند، دیگر هیچ‌کدام از نمایشگاه‌داران خودروها را بیرون از مغازه‌ پارک نمی‌کنند چون اگر پارک کنند بلافاصله خودروها با جرثقیل حمل می‌شوند.
 


Page Generated in 0/0049 sec