printlogo


کد خبر: 133510تاریخ: 1393/11/21 00:00
مراکز فعال اهدای خون تهران در ۲۲ بهمن

اداره کل انتقال خون استان تهران، مراکز فعال اهدای خون تهران در ۲۲ بهمن را اعلام کرد. به گزارش «وطن امروز»، مراکز اهدای خون همزمان با راهپیمایی پرشور سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در ساعات تعیین‌شده آماده ارائه خدمات به شهروندان تهرانی هستند. مرکز وصال، نارمک، متروی شهرری، شرکت همگام خودرو، سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، دانشگاه تهران و سرای اندیشه از جمله مراکز فعال در این روز هستند. گفتنی است ارائه اصل کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه و گواهینامه دارای کدملی) برای اهدای خون الزامی است.
خدمت‌رسانی اتوبوسرانی در 22 بهمن
این در حالی است که سازمان اتوبوسرانی نیز برای انجام خدمت‌رسانی در این روز اعلام آمادگی کرده است. به گزارش «وطن امروز»، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه‌ای پایانه‌های اتوبوس‌ها برای انتقال راهپیمایان روز 22 بهمن را اعلام کرد.  در بخشی از این اطلاعیه آمده است: با عنایت با برگزاری مراسم یوم‌الله 22 بهمن مصادف با سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در میدان آزادی، این شرکت در روز چهارشنبه از ساعت 7:30 بامداد از میادین، پایانه‌های گوناگون شهری و همچنین پایگاه‌های بسیج و مساجد تحت پوشش ستاد نماز جمعه اقدام به انتقال شهروندان به مبادی راهپیمایی خواهد کرد. همچنین پس از خاتمه مراسم ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در اطراف میدان آزادی مستقر بوده و شرکت‌کنندگان را به مبادی اولیه برگشت خواهند داد.
استفاده رایگان از مترو در روز 22 بهمن
همچنین استفاده از مترو در روز 22 بهمن تا پایان مراسم راهپیمایی رایگان خواهد بود. محسن نایبی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران درباره برنامه‌های شرکت بهره‌برداری مترو در روز 22 بهمن بیان داشت: استفاده از مترو در روز 22 بهمن تا پایان مراسم راهپیمایی رایگان خواهد بود.
 


Page Generated in 0/0036 sec