printlogo


کد خبر: 133536تاریخ: 1393/11/21 00:00
اخبار

آجرلو: در جریان برکناری خطیبی نبودم
عضو هیات‌مدیره باشگاه تراکتورسازی در واکنش به برکناری رسول خطیبی گفت که از سمتش در این باشگاه استعفا داده است. مصطفی آجرلو، عضو هیات‌مدیره باشگاه تراکتورسازی با انتقاد از برکناری رسول خطیبی از سرمربیگری تراکتورسازی به ایسنا گفت: من از برکناری رسول خطیبی هیچ‌گونه اطلاعی نداشتم و بدون حضور من هیات‌مدیره تصمیم به برکناری او گرفته است. من در واکنش به این اتفاق اعتراضم را با استعفا از هیات‌مدیره نشان می‌دهم و دیگر در جلسات هیات‌مدیره تراکتورسازی حضور پیدا نمی‌کنم.

حال مجتبی محرمی «خوب» است
یکی از نزدیکان مجتبی محرمی می‌گوید حال کاپیتان سابق پرسپولیس خوب است. او از یکشنبه‌شب به دلیل فشار بالا در بیمارستان بستری شده است. یکی از نزدیکان مجتبی محرمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت او اظهار کرد: حال مجتبی خوب است و در حال حاضر با تشخیص پزشک و برای اطمینان بیشتر در ICU بیمارستان بستری است. او یکشنبه‌شب به دلیل فشار شدید بالا به بیمارستان منتقل و بستری شد. او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است عمل جراحی روی قلب محرمی صورت بگیرد یا خیر؟ گفت: تا این لحظه پزشک او تشخیص چنین کاری را نداده است. آقای محرمی به هوش است و حال خوبی دارد البته قرار بود آنژیو انجام دهند که فعلا این کار هم انجام نمی‌شود.

رونالدو ستاره بی‌تعصب!
یکی از داغ‌‌ترین سوژه‌های یکشنبه رسانه‌های اسپانیایی برگزاری یک جشن مفصل از سوی کریستیانو رونالدو برای سی‌امین سالروز تولدش درست چند ساعت پس از شکست 4 بر صفر رئال‌مادرید در خانه اتلتیکومادرید بود. به گزارش شبکه‌های رادیویی کواترو و کادناسر اسپانیا، تصمیم رونالدو جهت برگزاری این مراسم برای گروهی از بازیکنان رئال‌مادرید خوشایند نبوده است و به همین دلیل آنها دعوت برترین بازیکن فوتبال جهان را برای شرکت در این مراسم رد کرده‌‌اند. پس از باخت تاریخی رئال‌مادرید در ویسنته کالدرون (اولین باختش در خانه اتلتیکومادرید در لالیگا از سال 1999)، تعدادی از بازیکنان رئال‌مادرید در جشن تولد 30 سالگی او که 150 میهمان داشت، شرکت کردند. در همین حال گفته می‌شود دیگر بازیکنان رئال‌مادرید از رونالدو دلیل برگزاری این مراسم را پس از تحقیر شدن در داربی جویا شده‌اند، مراسمی که گفته شده تا ساعت 6 بامداد یکشنبه ادامه داشته است.
طبق گزارش کادناسر و کواترو، کیلور ناواس، مارسلو، سامی خدیرا، په‌په، فابیو کوئنترائو، لوکا مودریچ و خامس رودریگس جزو میهمانی بوده‌اند که در مراسم برگزار شده در رستوران لافینکای مادرید شرکت داشتند و در اواسط مراسم فرناندو هیرو و پل کلمنت، دو دستیار کارلو آنچلوتی در کادر فنی تیم نیز به آنها ملحق شده‌‌اند. با اینکه رونالدو تمام هم‌تیمی‌ها و اعضای کادر فنی را به جشن تولد خود دعوت کرده بود، تنها گروهی از آنها پس از داربی و بازگشت به زمین تمرینی والده‌بباس برای برداشتن اتومبیل‌های خود، به سمت محل جشن تولد رونالدو حرکت کردند.

بارسلونا از مرز 100 گل گذر کرد
با 5 گلی که بارسا به آتلتیک بیلبائو زد، مجموع گل‌های خود در همه رقابت های این فصل را به 102 رساند. بارسا با درخشش مسی که یک گل زد و روی 3 گل دیگر نقش اصلی را ایفا کرد، موفق شد میزبان خود آتلتیک بیلبائو را شکست داده و به 4 سال طلسم پیروز نشدن در زمین آتلتیک پایان دهد. بارسا با این 5 گل، در همه رقابت‌های این فصل 102 گل زده است. آماری فوق‌العاده از شاگردان انریکه که به روزهای خوب خود بازگشته‌اند. بارسلونا در لالیگا با زدن 62 گل، پایین‌تر از رئال‌مادرید
70 گله قرار دارد.

ساحل عاج قهرمان جام‌ملت‌های آفریقا شد
ساحل عاج با پیروزی 9 بر8 در ضربات پنالتی مقابل غنا، قهرمان جام‌ملت‌های آفریقا شد. دو تیم در طول 120 دقیقه، بدون گل به تساوی رسیدند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت این ‏ساحل‌عاج بود که توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند. ‏نکته جالب توجه اینکه بازیکنان ساحل عاج دو پنالتی اول‌شان را از دست دادند اما درخشش دروازه‌بان این تیم، به آنها کمک کرد تا ‏به بازی بازگردند و در نهایت عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.‏


Page Generated in 0/0110 sec