printlogo


کد خبر: 133590تاریخ: 1393/11/23 00:00
تغییرات یک روزه مدیریتی در فوتبال نشان از چه چیزی دارد؟
حال پرسپولیس وخیم است

بعدازظهر دوشنبه خبری روی خروجی خبرگزاری‌های نزدیک به وزارت ورزش قرار گرفت که نشان از تغییرات شگرف مدیریتی در پرسپولیس داشت. خبر سرپرستی نژادفلاح در باشگاه پرسپولیس چیزی نبود که رسانه‌ها در بعدازظهر دوشنبه از آن به‌راحتی عبور کنند. براساس این خبر، نژادفلاح به پنجمین سرپرست باشگاه تبدیل شده بود و حتی خود او در گفت‌وگویی با یکی از خبرگزاری‌ها بیان کرده بود که این حکم را دریافت خواهد کرد ولی ناگهان در چرخشی عجیب نژادفلاح و خبر سرپرست شدنش تکذیب شد تا باز هم نشان از اوضاع آشفته پرسپولیس به گوش برسد. نکته قابل توجه درباره این اوضاع این است که بعضی خبرها از درون وزارت ورزش و بدون اطلاع هیات مدیره به بیرون درز می‌کند ولی یک روز بعد به‌راحتی تکذیب می‌شود. وقتی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه از خبرنگاران می‌خواهد در انتشار خبر صداقت به خرج داده و و اخبار درست را منتشر کنند، گویی یادش رفته مدیران ورزش بدون اطلاع او و دیگر همکارانش در هیات مدیره تصمیمات نهایی را می‌گیرند!
دوشنبه ساعت 19 بعدازظهر
در سکوت خبری باشگاه پرسپولیس روز دوشنبه خبرهای عجیب و غریبی از این باشگاه خارج شد. بعد از کنار گذاشتن 3 بازیکن این تیم در خلال تمرین توسط حمید درخشان، محمدحسین نژادفلاح به‌عنوان سرپرست جدید این باشگاه معرفی شد تا این تیم از نظر خبری در صدر اخبار قرار گیرد. با حضور نژادفلاح در سمت سرپرستی این تیم، پرسپولیسی‌ها که پیش از این سیاسی،  منتقمی و طاهری را به‌عنوان سرپرست در این فصل روی صندلی مدیریت خود دیده بودند اکنون در این زمینه به عدد چهار رسیدند تا از این بابت بعد از حضور رحیمی در ابتدای فصل به‌عنوان مدیرعامل، این تیم پنجمین تغییر خود در راس مدیریت را در طول یک فصل تجربه کند و از این نظر رکوردی جالب را به نام خود ثبت کند. در این جلسه مقرر شد محمدحسین نژادفلاح به‌عنوان سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس معرفی و امور و اداره باشگاه را تا روشن شدن تکلیف واگذاری آن برعهده ‌گیرد. نژادفلاح پیش از این به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران مشغول به فعالیت بوده است.
یک ساعت بعد، واکنش سرپرست جدید
«با تمام توان در خدمت پرسپولیس هستم.» ‌این جمله‌ای است که نژادفلاح بعد از انتشار خبر سرپرست شدنش به زبان می‌آورد. محمدحسین که نژادفلاح بعد از انتصاب به‌عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با تسنیم ابتدا اظهار داشت: نمی‌دانم منبع این خبر از کجاست و از آن بی‌خبرم اما خبرنگاران زیادی هم تماس گرفته‌اند و خودم نمی‌دانم موضوع چیست؟ هر چه صلاح است بهتر است مخابره شود اما من با تمام توان در خدمت پرسپولیس خواهم بود و فقط همین را می‌توانم بگویم. سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که از چه روزی در باشگاه مستقر خواهد شد تا کارش را آغاز کند، گفت: من عذرخواهی می‌کنم چون نمی‌توانم در حال حاضر در این باره صحبتی کنم. نژادفلاح در نهایت در واکنش به این موضوع که «آیا باید بگوییم سرپرستی شما مبارک است؟» خاطرنشان کرد: بله، مبارک است.
تکذیب خبر، یک روز بعد
مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت مدیریتی این باشگاه اظهار داشت: دوشنبه‌شب‌ خبری از سوی صدا و سیما اعلام شد که واقعا جای تعجب داشت. عصر دوشنبه خبرگزاری‌ها اعلام کردند محمدحسین نژادفلاح به‌عنوان سرپرست پرسپولیس منصوب شده است اما من به‌عنوان سخنگوی رسمی این باشگاه اعلام کردم که اطلاعی از این انتصاب ندارم و تاکید کردم خبر اعلام شده رسمیت ندارد که در کمال تعجب
صدا و سیما خبر سرپرست شدن نژادفلاح را اعلام کرد و هیچ اشاره‌ای به صحبت‌های سخنگوی رسمی باشگاه پرسپولیس نداشت. زمانی که باشگاه خبر سرپرستی نژادفلاح را تایید نمی‌کند جای تعجب دارد که
صدا و سیما آن را به اطلاع مردم می‌رساند. وزارت ورزش هم چنین خبری را تکذیب کرد و همچنان طاهری به‌عنوان مسؤول اجرایی پرسپولیس مشغول به فعالیت است، البته معلوم نیست در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد اما همان‌طور که اعلام کردم تغییرات اعلام شده در باشگاه پرسپولیس صحت ندارد. اگر قرار باشد فردی در باشگاه پرسپولیس صاحب سمتی شود قطعا وزارت آن را به ما اعلام خواهد و ما نیز به طور رسمی آن را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد. شاید هم شما خبرنگاران 3-2 گام از ما جلوتر باشید و این مساله عین واقعیت است اما باور کنید تا این لحظه به ما اعلام نشده که نژادفلاح، سرپرست باشگاه شده است. انتظار ما از رسانه‌ها و خبرنگاران حرفه‌ای این است که وقتی خبر رسمیت پیدا کرد آن را اعلام کنند. تا زمانی که من به‌عنوان سخنگوی باشگاه پرسپولیس اخبار مربوط به این باشگاه را تایید نکرده باشم مطمئنا آن خبر رسمیت نخواهد داشت.


Page Generated in 0/0047 sec