printlogo


کد خبر: 133593تاریخ: 1393/11/23 00:00
اخبار

کفاشیان: کی‌روش بخواهد برود باید خسارت بدهد
علی کفاشیان که (سه‌شنبه) به سیستان‌وبلوچستان رفته بود، در گفت‌وگویی اظهار داشت: کارلوس کی‌روش طی چند روز آینده قرار است به ایران بازگردد. او مأموریت دارد تیم‌ملی را برای دو دیدار تدارکاتی در نوروز سال 94 مقابل شیلی و سوئد آماده کند. وی در ادامه افزود: بعد از این دو دیدار قرار است کی‌روش با فدراسیون مذاکره کند که بماند یا نه البته این مربی با ما تا جام‌جهانی 2018 روسیه قرارداد دارد اما درخواست امکانات فوتبالی از ما داشته که اگر بتوانیم آن امکانات را برایش فراهم کنیم، به امید خدا کی‌روش ماندنی خواهد شد. رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه کی‌روش چند درصد سرمربی تیم‌ملی خواهد ماند، تصریح کرد: از نظر ما این مربی باید صددرصد سرمربی تیم‌ملی بماند، چراکه اگر کی‌روش بخواهد قبل از پایان قراردادش از تیم‌ملی ایران جدا شود باید خسارت بدهد و ما قرارداد او را لغو نخواهیم کرد. من نمی‌دانم در ذهن کی‌روش چه می‌گذرد اما وقتی به ایران بازگردد همه‌چیز مشخص خواهد شد.

حضور باشکوه و پرشور جامعه ورزش در راهپیمایی 22 بهمن
ورزشکاران، مربیان و مسؤولان ورزش کشور در کنار سایر مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه سال 93 حضور پرشور و پرشکوهی داشتند. به گزارش ایسنا، صبح روز چهارشنبه 22 بهمن، ملت بزرگ ایران اسلامی پرشور و باشکوه در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند تا بار دیگر حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب و امام راحل (ره) اعلام کنند. جامعه ورزش کشور نیز در همین راستا پا به پای آحاد مردم حضور پررنگی در این مراسم داشتند. مسؤولان و معاونان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های مختلف ورزشی به همراه ورزشکاران و مربیان رشته‌های مختلف ورزشی از جمله محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی، پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، رباب شهریان معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان، مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی و... در مراسم راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن سال جاری شرکت کردند تا حمایت همه‌جانبه خود را از انقلاب اسلامی اعلام کنند. در این مراسم وزارت ورزش و جوانان جنب در ورودی دانشگاه شریف غرفه‌ای را دایر کرده بود و محب‌علی در کنار این غرفه حرکات نمایشی با توپ انجام داد. همچنین کاراته‌کاران و تکواندوکاران مختلف در اطراف این غرفه حرکات نمایشی اجرا کردند.

نیروی زمینی فاتح مسابقات هندبال ارتش
به گزارش روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش، مسابقات قهرمانی هندبال ارتش به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و به میزبانی دژبان ارتش برگزار شد و در پایان تیم نیروی زمینی مقام اول این مسابقه‌ها را از آن خود کرد. تیم‌های دژبان ارتش و پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

تفاوت بین خشونت در فوتبال برزیل و مصر
به گزارش فارس، مدت‌هاست خبر از اقدامات خشونت‌بار میان هواداران سائوپائولو در لیگ فوتبال برزیل به گوش می‌رسد؛ در این رابطه نیروهای پلیس هم به طور جدی با متخلفان قانون، برخورد می‌کنند، با این حال این اقدامات تا به حال هیچ کشته یا زخمی در پی نداشته است. اعمال خشونت‌بار در داربی مشهور سائوپائولو میان کورینتیانس و پالمیراس برای چندمین بار است که رخ می‌دهد، این بار اما هواداران تیم پیروز، در میان برپایی جشن دست به خشونت زدند. پاس اشتباه به پشت ویتور هوگو، مدافع پالمیراس در شکست یک به صفر تیمش در مقابل تیم کورینتیانس در روز یکشنبه موثر بود و این حرکت همچنین سبب سهمی از اقدامات شورشی در خارج از زمین شد و هواداران صندلی‌ها و اجسامی به سمت نیروهای امنیتی ضدشورش پرتاب کردند؛ پلیس نیز در مقابل به پرتاب بمب‌های دودزا برای متفرق کردن هواداران خشن پرداخت. در مصر اما بیش از 22 هوادار تیم الزمالک درپی تمایل‌شان برای ورود به ورزشگاه نیروی هوایی برای مشاهده مسابقه تیم‌شان که در صدر جدول قرار دارد در مقابل انبی - که با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید - کشته شدند. چنان که رویترز گزارش داد، افراد کشته‌شده در واقع سعی داشتند به زور وارد ورزشگاه شوند. مطابق آنچه روزنامه الاهرام از قول یک مقام بیمارستانی بیان کرد، کشته‌شدگان عمدتا به سبب خفگی و لگدکوب شدن جان خود را از دست دادند.


Page Generated in 0/0122 sec