printlogo


کد خبر: 133602تاریخ: 1393/11/23 00:00
سلام وطن

  با توجه به روحیات ذاتاً طلبکارانه و باج‌خواهانه و سوابق سیاه ظالمانه و استعمارگرانه کشورهای غربی، اگر مذاکره‌کنندگان کشورمان در برابر آنها بار دیگر مانند توافق ژنو کوتاه بیایند و مقاومت نکنند، این بار دیگر قابل جبران نیست و قرارداد یا معاهده‌نامه‌ای که پای آن را امضا کنند، با پیشرفت علمی و احقاق حق کشور و نسل آینده مرتبط است.
نورپور
  آمریکا مطمئن باشد با رهبری مدبر، بصیر و بسیار هوشمند که ایران اسلامی دارد، توانایی شکست ما را ندارد. آنها سعی کردند با بازی‌های سیاسی و تعلیق و تمدید و اخیراً با فریبکاری دومرحله‌ای کردن توافق هسته‌ای، بازی تمدید را که فقط به نفع آنها و صرفاً به ضرر ایران است، ادامه دهند ولی نقشه‌های شوم چندین‌ماهه آنها با یک سخنرانی چنددقیقه‌ای حضرت امام خامنه‌ای رهبر حکیم انقلاب، نقش بر آب شد.
شجاعی
  تحریم‌ها به هیچ‌یک از اهداف آشکار و پنهان غربی‌ها که در راس آن فشار برای تسلیم شدن جمهوری اسلامی ایران در برابر خواسته‌های نامشروع آنهاست تاکنون نرسیده و از این به بعد هم به یاری خدا و پایمردی ایرانیان، ان‌شاءالله نخواهد رسید. ملت دیندار و ولایتمدار ایران اسلامی از مکتب قرآن و ولایت آموخته در هر شرایطی نباید زیر بار ذلت برود. مذاکره‌کنندگان‌مان هم باید با شعار «هیهات منا الذله» با آنها روبه‌رو شوند.
یک هموطن


Page Generated in 0/0052 sec