printlogo


کد خبر: 133860تاریخ: 1393/11/28 00:00
تازه‌ها

«افق» ۸ اسفند افتتاح رسمی می‌شود
شبکه «افق» ۸ اسفند افتتاح رسمی می‌شود. جواد رمضان‌نژاد گفت: شبکه افق براساس 2 راهبرد اصلی سبک زندگی اسلامی- ایرانی و بصیرت‌افزایی و با اتکا به توان رسانه‌ای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی راه‌اندازی شده است.به گزارش فارس، مدیر شبکه افق افزود: این شبکه ابتدا فقط در تهران قابل دریافت بود اما با تغییر فرکانس و جابه‌جایی برخی شبکه‌ها، تمام ایرانیان در استان‌های مختلف قادر به دریافت این شبکه شدند. مدیر شبکه افق با بیان اینکه طی دوره پخش آزمایشی، مجموعه‌ای از مستندها و برنامه‌های ترکیبی و گفت‌وگومحور از این شبکه به نمایش درآمده‌اند، گفت: ارزیابی نظرات، انتقادات و پیشنهادهای بینندگان نشان می‌دهد رضایتمندی مناسبی از این برنامه‌ها حاصل شده است. وی ادامه داد: بخشی از برنامه‌های پخش شده از شبکه افق طی این مدت تولیدات داخلی و برخی هم جزو برنامه‌های تامینی بودند که هریک دارای مخاطبان خاص خود هستند. رمضان‌نژاد با اشاره به موضوعات کلی برنامه‌های شبکه افق عنوان داشت: سبک زندگی اسلامی- ایرانی، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، مطالبات و منویات رهبری، اقتصاد مقاومتی،  سیره شهدا، سیاست بین‌المللی و... از جمله موضوعاتی محسوب می‌شوند که برنامه‌سازان شبکه افق آنها را دستمایه ساخت فیلم‌ها، مستندها و سریال‌های خود قرار داده‌اند. مدیر شبکه افق در ادامه به پایان پخش آزمایشی این شبکه اشاره کرد و گفت: با توجه به آماده شدن مقدمات افتتاح رسمی شبکه، پخش رسمی برنامه‌های شبکه افق از روز جمعه 8 اسفندماه آغاز خواهد شد. وی در پایان افزود: بر همین اساس طی روزهای آتی با برگزاری نشست خبری جزئیات بیشتری از نحوه افتتاح شبکه، اهداف و سیاست‌های شبکه افق اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ساخت سریال نوروزی شبکه دو منتفی شد
تهیه‌کننده «پله‌پله» که قرار بود مجموعه‌اش برای پخش در ایام نوروز امسال ساخته شود، از منتفی شدن ساخت این سریال برای نوروز خبر داد. نعمت‌الله چگینی در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد: با توجه به اینکه فرصت زیادی تا ایام نوروز باقی نمانده است، احساس کردیم با این سرعت نمی‌توانیم یک کار خوب ارائه بدهیم چراکه «پله‌پله» سریال 26 قسمتی است بنابراین تصمیم گرفتیم ساخت آن‌ را به سال آینده موکول کنیم. وی تاکید کرد: ساخته نشدن سریال «پله پله» برای نوروز امسال با تصمیم خودمان صورت گرفت و مشکلی از سوی شبکه دو سیما نداشتیم و حتی پول‌مان را هم گرفته بودیم. این تهیه‌کننده در پایان گفت: با وجود اینکه سریال «پله‌پله» آماده کلید خوردن بود و همه کارهایش انجام شده بود، در نهایت تصمیم گرفتیم با یک فیلمنامه کامل در زمان مناسب‌تری آن را بسازیم تا هم مورد قبول خودمان و هم شبکه دو سیما باشد. کارگردانی سریال «پله‌پله» برعهده برزو نیک‌نژاد خواهد بود. در این سریال بازیگرانی چون آتیلا پسیانی‌، مریم سعادت‌، مهران احمدی‌، امیرحسین رستمی‌، ویدا جوان‌، امیر غفارمنش،‌ زهرا فکورصبور‌، پروین ملکی و... ایفای نقش خواهند داشت. فیلمنامه «پله‌پله» توسط سعید فرهادی و امیر عباس پیام به نگارش درآمده است. این مجموعه قرار است برای پخش از شبکه دو سیما ساخته شود.

فرهاد قائمیان مقابل دوربین «آرام می‌گیریم» قرار گرفت
مراحل تصویربرداری سریال «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح‌الله سهرابی در تهران ادامه دارد. به گزارش تسنیم، پس از نقش‌آفرینی بازیگرانی مانند هوشنگ توکلی، رضا شفیعی‌جم، امیررضا دلاوری، تینا آخوندتبار، علی صادقی و پرویز فلاحی‌پور در مقابل دوربین سریال «آرام می‌گیریم»، نوبت به فرهاد قائمیان رسید. وی افزود: قائمیان ایفاگر نقش سیدعلی، داماد خانواده است. قصه اجتماعی «آرام می‌گیریم» به زندگی خانواده‌ای می‌پردازد که فرزندانش به دلیل زیاده‌خواهی، آرامش واقعی خود را فدای آسایش کاذب کرده و زندگی خود را به سوی پرتگاهی فریبنده پیش می‌برند اما با ورود شخصیتی تاثیرگذار، ماجرا شکل دیگری به خود می‌گیرد. هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، پرویز فلاحی‌پور، رضا شفیعی‌جم، امیررضا دلاوری، تینا آخوندتبار، علی صادقی، محمد کاسبی، شیما نیکپور، امیر غفارمنش، محمود مقامی، هانیه غلامی و فرهاد قائمیان از جمله بازیگران این سریال هستند که بزودی بازیگران دیگری نیز به این مجموعه اضافه خواهند شد.


Page Generated in 0/0056 sec