printlogo


کد خبر: 133865تاریخ: 1393/11/28 00:00
اخبار

قرارداد اسپانسر باشگاه استقلال فسخ شد
شرکت توسعه صنایع نوین ایران از ادامه حمایت مالی باشگاه استقلال انصراف داد. در شرایطی که از چندی پیش شائبه‌هایی مبنی بر اختلاف شرکت توسعه صنایع نوین ایران با هیات مدیره باشگاه استقلال به گوش می‌رسید، سرانجام قرارداد همکاری این شرکت به‌عنوان اسپانسر با باشگاه استقلال فسخ شد تا پس از فسخ قرارداد اسپانسر پرسپولیس، دیگر باشگاه نامدار تهرانی نیز قراردادش را با اسپانسر خود فسخ کند. امیررضا خادم اردیبهشت گذشته رقم پرداختی از سوی اسپانسر استقلال را 25 میلیارد تومان عنوان کرده بود. قرار بود دوشنبه در سازمان خصوصی‌سازی یک مرحله دیگر از فروش دو باشگاه تهرانی به پیش برود اما به دلیل اینکه کسی با قیمت اعلام‌شده حاضر به خرید استقلال و پرسپولیس نشد، سازمان خصوصی‌سازی مراسم دوشنبه را لغو و به تاریخ دیگری موکول کرد.

آغاز کار یاران منصوریان در لیگ قهرمانان آسیا
تیم فوتبال نفت تهران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الجیش قطر می‌رود. نفتی‌ها که به دلیل انجام یک بازی بیشتر و دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم لیگ ایران به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران چسبیده‌اند امروز ساعت 18 به وقت تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف الجیش قطر می‌روند. قطری‌ها در مرحله قبلی موفق شدند با نتیجه‌ 2 بر یک نادی النهضه را از پیش‌رو بردارند و در این مرحله به مصاف نفت تهران بروند. تیم قطری عصر یکشنبه وارد تهران و در هتل استقلال مستقر شد. در صورتی که نفت موفق شود در این بازی الجیش قطر را از پیش‌رو بردارد به مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد و در گروه B این رقابت‌ها با پاختاکور ازبکستان و الشباب عربستان و العین امارات همگروه خواهد شد. تیم علی منصوریان در رقابت‌های جاری لیگ عملکرد بسیار مثبتی داشته و با حضور جمعی از بازیکنان جوان موفق شده در صدر جدول چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران قرار گیرد. نفتی‌ها از همه هواداران علاقه‌مند به فوتبال بویژه طرفداران 2 تیم پرسپولیس و استقلال نیز خواسته‌اند در این بازی از این تیم حمایت کنند و به‌عنوان یک بازی ملی به دیدار نفت مقابل الجیش قطر نگاه کنند.

درخواست تاج برای برخورد با «داوران پراشتباه»
رئیس سازمان لیگ می‌گوید باید با داوران پر اشتباه برخورد شود. مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ درباره درخواستش از علی کفاشیان برای برگزاری جلسه‌ای پیرامون وضعیت داوری گفت: در چند وقت اخیر اعتراض‌های زیادی به نحوه قضاوت داوران توسط باشگاه‌ها مطرح شده است. ما در سازمان لیگ، اختیاری درباره چینش داوران نداریم و تمام اختیار داوران بر عهده کمیته مربوط است اما وقتی اعتراضی از سوی باشگاه‌ها به دست‌مان می‌رسد آن را به کمیته داوران می‌فرستیم و منتظر پاسخ آنها می‌مانیم.  وی با بیان اینکه نمی‌شود باشگاه‌ها را از انتقاد به داوران منع کرد، گفت: مگر می‌شود بگوییم از داوران انتقاد نکنید و فقط احترام بگذارید؟! این شدنی نیست. اکنون ما از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست برگزاری یک جلسه داشته‌ایم تا ببینیم اشتباه داوری وجود داشته یا خیر. ما در شرافت داوران هیچ تردیدی نداریم اما باید اشتباه‌های داوران هم بررسی شود و حتما باید با داوران پراشتباه برخورد شود. همه دیدیم اشتباه داوری در بازی با عراق چگونه ما را ناراحت کرد و حتی خودمان به این مساله اعتراض کردیم، بنابراین نمی‌شود توقع داشت تیم‌های باشگاهی‌مان به اشتباه‌ یک داور انتقاد نکنند. تاج با تقدیر از کمیته داوران برای جوانگرایی گفت: این کار بسیار خوبی بوده که انجام گرفته و در کنار آن برگزاری جلساتی برای بررسی وضعیت داوری به بهبود کیفیت داوری‌ها کمک می‌کند.

مبارزه علیه گرسنگی در دنیا به شیوه ایبرا!
زلاتان ابراهیموویچ که در تساوی 2-2 پاری‌سن‌ژرمن مقابل کان موفق به گلزنی شد، خالکوبی جدیدش را به نمایش گذاشت. این ستاره سوئدی در دقیقه دوم این مسابقه دروازه حریف را باز کرد و بلافاصله پیراهنش را درآورد. او از داور مسابقه کارت زرد گرفت اما اعلام کرد پشت این کارش پیامی برای همه بوده تا به موضوع گرسنگی در سراسر دنیا توجه بیشتری شود. او به برنامه‌های کمپین تغذیه در دنیا علیه گرسنگی اشاره کرد و برخی نام‌هایی که از این معضل رنج برده‌اند را نیز روی بدن خود نوشته است.


Page Generated in 0/0046 sec