printlogo


کد خبر: 133870تاریخ: 1393/11/28 00:00
افشاگری جدید مجتهد درباره پادشاه سعودی
نیمه تاریک شخصیت ملک سلمان

افشاگر مجازی مشهور پشت پرده‌های آل‌سعود این بار مستقیما به سراغ پادشاه آلزایمری جدید رفت و بخشی از زوایای شخصیت و زندگی او و فرزندانش را فاش کرد. این افشاگر ناشناس با عنوان «مجتهد» روز شنبه در چند پست متوالی در صفحه توئیتر خود درباره پادشاه جدید عربستان نوشت: «من علاقه‌ای به صحبت کردن درباره سلمان بن عبدالعزیز (پادشاه عربستان) ندارم ولی می‌خواهم به دروغگویانی که از سلمان تعریف و تمجید می‌کنند، جوابی بدهم. نمی‌خواهم درباره وضعیت جسمی سلمان که قابل تعریف کردن نیست، صحبت کنم بلکه می‌خواهم به تاریخ عملکرد  این فرد بپردازم. طرفداران سلمان می‌دانند که وی فردی مناسب نیست و اگر رسوایی‌های وی را فاش کنم، غیبت نکرده‌ام زیرا اینها برای اطرافیانش روشن است. طرفداران سلمان می‌دانند که وی به اموال عمومی دست‌درازی می‌کند و هنگام تصدی استانداری ریاض اکثر بودجه توسعه ریاض را به جیب خود و پسرانش ریخت که مبلغ مسروقه بیش از بودجه چند وزارتخانه بود. سلمان چنین وانمود می‌کند که از علما حمایت می‌کند ولی طرفدارانش می‌دانند که در زمان تصدی استانداری ریاض از افراد بی‌صلاحیت حمایت می‌کرد و از مرکز امر به معروف و نهی از منکر برای ادب کردن مخالفانش استفاده می‌کرد. گاه دیده می‌شد که سلمان در زمان تصدی استانداری ریاض از اتاق جلسه بیرون می‌آید و آستینش بالا و دستانش خیس است و وانمود می‌کرد که خود را برای نماز آماده می‌کند ولی واقعیت این است که جلسه‌ای با افراد بی‌دین و ایمان برگزار کرده بود و به بذله‌گویی می‌پرداخت. سلمان اولین کسی است که 30 سال پیش عرب‌های صهیونیست بویژه عثمان العُمَیر و عبدالرحمن الراشد را به زیر چتر حمایت خود کشاند و پسرش فیصل بن سلمان هنوز رئیس هیات‌مدیره شرکت تحقیقات و بازاریابی عربستان است؛ شرکتی که در راستای تأمین منافع عرب‌های صهیونیست تلاش می‌کند و کادر این شرکت مجموعه‌ای از افراد بی‌دین و فاسد است و می‌توان گفت این شرکت آموزشگاه افراد غربزده است؛ افرادی که پس از فارغ‌التحصیل شدن در رسانه‌هایی مانند العربیه فعالیت می‌کنند. بسیاری از افراد درستکاری که در روزنامه الشرق‌الاوسط فعال هستند، اعلام می‌کنند که جو حاکم بر این روزنامه جو کفر و بی‌دینی و فساد است. سلمان که هم‌اکنون دچار آلزایمر ‌شده است، از غربزدگان حمایت می‌کند و در زمان تصدی استانداری ریاض روابط قبایل را به هم می‌زد تا هر یک از قبایل تصور کند که فقط آل‌سعود می‌تواند آنها را از شر همدیگر نجات دهد. طرفداران سلمان می‌دانند که وی از دار و دسته‌اش برای تحریک قبیله‌ای علیه قبیله‌ای دیگر استفاده می‌کرد تا این قبایل با همدیگر درگیر شوند سپس سلمان شخصاً مداخله می‌کرد و قبایل را با همدیگر آشتی می‌داد و اینگونه خود را در چشم قبایل فردی مصلح و نیکوکار جلوه می‌داد. درباره زندگی خانوادگی سلمان هم بگویم که به تاوان دست داشتن وی در ترور عبدالله،
2 پسرش فهد و احمد به طرز دردناکی جان خود را از دست دادند. سلمان قبل از دچار شدن به آلزایمر‌ به پسر جوانش محمد اجازه داد که هر کاری بکند و این پسر دست به کارهای عجیبی زده است که در آینده به تشریح کارهایش خواهم پرداخت. محمد پس از مبتلا شدن سلمان به آلزایمر زمام امور را از دست پدرش گرفته است و امور عربستان به دست جوانی نادان افتاده است که هر کاری بخواهد، می‌کند و کسی هم نیست که بگوید چرا این کار را می‌کنی. محافل رسمی یا رسانه‌ای سعودی هنوز واکنشی در تایید یا رد اظهارات مجتهد از خود نشان نداده‌اند.»
 

البغدادی برای مکه امیر تعیین کرد
سخنگوی داعش به نقل از ابوبکر البغدادی سرکرده این گروه تروریستی از تعیین چند امیر برای مناطق مختلفی مانند مدینه منوره و مکه مکرمه خبر داد. گروه تروریستی داعش در همین راستا تصاویری را از بیعت افراد سیاهپوش و نقابدار با امیر داعش در مکه منتشر کرد. سایت خبری «پانوراما میدل ایست» با اعلام این خبر تأکید کرد این اقدام داعش، موجی از نگرانی را در عربستان درباره گسترش فعالیت گروه‌های جنایتکار بویژه در سایه اوضاع شکننده سیاسی این کشور پس از مرگ ملک عبدالله، به وجود آورده است.


Page Generated in 0/0062 sec