printlogo


کد خبر: 134669تاریخ: 1393/12/12 00:00
سرخط خبر

 علیرضا صیدی، مدیرعامل مخابرات تهران گفت: در حال حاضر این شرکت با ۶۸ میلیارد تومان لاوصولی روبه‌رو است.
 مجلس دولت را مکلف به پرداخت حق سهم بیمه کارفرمایی همه کارگزاران و پیمانکاران مخابرات روستایی تا سقف ۲هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال کرد.
 مدیرعامل بانک مهر اقتصاد از تصویب اساسنامه این بانک در شورای پول و اعتبار خبر داد و گفت: برای دریافت مجوز بزودی ۵۱ درصد از سهام این بانک در فرابورس پذیره‌نویسی می‌شود.
 طاهر شه‌حامد، مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران به صادرکنندگان پیشنهاد می‌دهد در برابر دریافت پول حاصل از صادرات خود از این صندوق، کالاهای صادراتی خود را نسیه بفروشند و به این ترتیب مشتریان خارجی بیشتری جلب کنند.
 دولت قرار است لایحه‌ای را برای نصب صندوق فروش در فروشگاه‌ها به مجلس ارائه کند که در صورت تصویب آن، نصب این صندوق اجباری و پرداختی‌های مالیاتی واقعی خواهد شد.
 مرکز آمار ایران اعلام کرد در تابستان امسال صدور پروانه‌های ساختمانی در تهران نسبت به تابستان سال گذشته ۶1/62درصد کاهش یافت، این رقم در مقایسه با بهار امسال 6/33 درصد کاهش یافته است.
 نمایندگان تصویب کردند، افزایش حقوق قضات، کارکنان کشوری، لشکری و
هیات علمی توسط دولت تعیین می‌شود.
 حمیدرضا شهرکی، مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان تهران با اشاره به افزایش ۱۰درصدی جابه‌جایی مسافران توسط ناوگان جاده‌ای استان تهران در نوروز ۹۴ به برنامه‌ریزی برای رشد ۲۵ درصدی ناوگان این استان اشاره کرد و گفت: الزام کرده‌ایم زمان و مکان فریضه نماز و صرف غذا روی بلیت درج شود.
 در سال 94 هرگونه پرداخت حقوق، حق ‌حضور در جلسات و پاداش نقدی و غیرنقدی به کارکنان شاغل دولت و پرداخت حقوق به بازنشستگان دولت که به‌عنوان عضو هیأت مدیره غیرموظف شرکت‌های دولتی و شرکت‌های وابسته به نهادهای عمومی غیردولتی، بویژه به‌عنوان نمایندگان اشخاص حقوقی در می‌آیند، ممنوع است.
 با تصویب نمایندگان، تسهیلات به ازای هر واحد مسکونی در شهرهای با جمعیت بیش از یک‌ میلیون نفر، ۷۲ میلیون، مراکز استان‌ها، ۶۰ میلیون، سایر شهرها ۵۰ میلیون، روستاها ۳۰ میلیون تومان و شهرهای جدید معادل سقف تسهیلات مرکز استان و به نرخ 4 درصد با بازپرداخت ۲۰ سال تعیین می‌شود.
 نمایندگان مجلس در بودجه ۹۴ مصوب کردند بنیاد شهید تا سقف ۲۵ میلیارد ریال شهریه همسران دانشجوی شهدا، جانبازان و آزادگان را پرداخت کند.
 با دستور رئیس شورایعالی نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، اجازه رأی وکالتی در انتخابات اتاق بازرگانی باطل شد.
 مجلس بند مربوط به «بخشش جریمه‌های حق بیمه کارفرمایان صنفی، صنعتی و کشاورزی» را از لایحه بودجه ۹۴ حذف کرد.
 در هشتادمین سال تصویب تأسیس قانون دانشگاه تهران از اسکناس ۵۰۰۰۰ ریالی با نماد سر در دانشگاه تهران با حضور جمعی از اعضای کابینه دولت رونمایی شد.
 طرح مشترک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تامین مسکن اقشار کم‌درآمد در نشست شورایعالی رفاه تعیین تکلیف نهایی شد.
 محمد جلیلی، مدیرعامل شرکت اعتبارسنجی مشتریان بانک‌ها با اشاره به اقدامات این شرکت برای راه‌اندازی سامانه گزارشگری وثایق، گفت: تا 5 ماه آینده این سامانه به بهره‌برداری می‌رسد.
 


Page Generated in 0/0048 sec