printlogo


کد خبر: 134679تاریخ: 1393/12/12 00:00
خوزستان

 بازدید دانشجویان دانشگاه صنعت نفت تهران از پالایشگاه آبادان
26 دانشجوی دانشگاه صنعت نفت تهران از تاسیسات شرکت پالایش نفت آبادان بازدید کردند. بازدیدکنندگان ابتدا، در سالن اجتماعات روابط عمومی، با توضیحات یکی از کارشناسان در جریان تاریخچه نفت و فعالیت کارکنان پرتلاش پالایشگاه آبادان در دوران دفاع‌مقدس قرار گرفتند. دانشجویان دانشگاه صنعت نفت تهران پس از آن، به همراه یکی از کارشناسان روابط عمومی از واحدهای مختلف بزرگ‌ترین تصفیه‌خانه نفت کشور دیدن کردند.
 بازدید جمعی از دانش‌آموزان و مربیان شهرستان امیدیه از پالایشگاه آبادان
جمعی از دانش‌آموزان و مربیان شهرستان امیدیه از تاسیسات شرکت پالایش نفت آبادان بازدید کردند. بازدیدکنندگان ابتدا، در سالن اجتماعات روابط عمومی، با توضیحات یکی از کارشناسان و تماشای فیلم مستندی با عنوان (یک قرن پالایش) در جریان تاریخچه نفت قرار گرفتند و به دنبال آن، به همراه توضیحات کارشناس، از واحدهای مختلف بزرگ‌ترین تصفیه‌خانه نفت کشور دیدن کردند.
بازدید استادان رشته اقتصاد دانشگاه‌های سراسر کشور از پالایشگاه آبادان
46 استاد رشته اقتصاد دانشگاه‌های سراسر کشور از تاسیسات شرکت پالایش نفت آبادان بازدید کردند. بازدیدکنندگان ابتدا، در سالن اجتماعات روابط عمومی، با توضیحات یکی از کارشناسان در جریان تاریخچه نفت و فعالیت کارکنان پرتلاش پالایشگاه آبادان در دوران دفاع‌مقدس و همچنین چگونگی راه‌اندازی واحدها در دوران بازسازی به همت متخصصان داخلی قرار گرفتند. مدرسان رشته اقتصاد دانشگاه‌های کشور پس از آن، به همراه
2 کارشناس، از واحدهای مختلف بزرگ‌ترین تصفیه‌خانه نفت کشور دیدن کردند.

مصالحه پرونده یک شرکت اقتصادی در شورای حل اختلاف دزفول
اهواز، خبرنگار وطن امروز:‌رئیس امور شوراهای حل اختلاف خوزستان از مصالحه پرونده 130 میلیارد ریالی یک شرکت اقتصادی در شورای حل اختلاف شهرستان دزفول خبر داد. به گزارش روابط عمومی امور شوراهای حل اختلاف استان خوزستان عبدالعباس زبیدی‌نیا، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس امور شوراهای حل اختلاف خوزستان گفت: با مصالحه این پرونده مالی متعلق به یک شرکت مواد غذایی با همکاری دادگستری و اعضای شورای حل اختلاف شهرستان دزفول، زمینه برای پرداخت مطالبات مردم از این شرکت فراهم شد. وی افزود: این شرکت با مشارکت 50 درصدی با تسهیلات از سپرده مردمی نزد بانک‌ها به‌صورت مستقیم در صندوق قرض‌الحسنه، سپرده‌های سرمایه‌ای ایجاد کرده است. معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: همچنین این شرکت اقدام به توزیع سود، مطابق شاخص سازمان اقتصادی- اسلامی و رعایت ضوابط بانک مرکزی برای 3 هزار و 56 خانوار زیر پوشش فعالیت اقتصادی کرده و زمینه‌های اشتغال و حل مشکلات اقتصادی از جمله ازدواج، تحصیل، هزینه‌های درمانی و مسکن را با دادن وام و سود حاصله فراهم کرده است.
 
آموزش اپراتورهای پست‌های برق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان
معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از حضور 449 نفر از اپراتورهای پست‌های برق در 6 ناحیه بهره‌برداری این شرکت در دوره‌های آموزشی برگزار شده  به مدت 13368 نفرساعت از سال‌جاری تاکنون خبر داد. مسعود قنواتی، سرپرست معاونت بهره‌برداری افزود: نیروی انسانی بزرگ‌ترین سرمایه و منابع هر سازمانی است که در همین راستا به‌ روز کردن علم و دانش کارکنان این شرکت از اولویت‌های کاری است و همانگونه که یک سیستم سخت‌افزاری و تجهیز نیاز به تعمیرات پیشگیرانه و نگهداری دارد، شایسته است برای بهره‌برداری بهینه، کار با این تجهیزات و آخرین دستاوردهای علمی به کارکنان این بخش‌ها آموزش داده شود که آموزش اپراتورهای یاد شده با توجه به داشتن نقش کلیدی و عملیاتی آنان در ایستگاه‌های برق باعث ارتقای دانش و مهارت‌ها، افزایش کارآیی، کاهش حوادث، افزایش ایمنی در کار و ایجاد رضایت شغلی این افراد می‌شود. وی ادامه داد: از مزایای قابل توجه این دوره‌ها، برگزاری جداگانه آنها در 2 استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و در محل امور بهره‌برداری شهرستان‌های مسجدسلیمان، دزفول، رامهرمز، گچساران، امیدیه و بهبهان بوده است.


Page Generated in 0/0049 sec