printlogo


کد خبر: 134690تاریخ: 1393/12/12 00:00
اخبار

صدور کیفرخواست مدیرعامل پرسپولیس
سخنگوی قوه‌قضائیه گفت: در پرونده «سیاسی» کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است. به‌گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه‌قضائیه در بخشی از صحبت‌های خود در هفتادوششمین نشست خبری‌اش در پاسخ به سوالی درباره پرونده حمیدرضا سیاسی، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس که گفته می‌شود اخیرا برای وی حکمی صادر شده، اظهار داشت: تا جایی که اطلاع دارم در این پرونده کیفرخواست صادرشده و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده و در این باره هنوز حکمی صادر نشده است. اگر هم پرونده دیگری هم وجود داشته باشد که در آن حکم صادر شده، من اطلاع ندارم.

برنامه 100 میلیاردی کشتی
دبیر فدراسیون کشتی می‌گوید که سال 94 فدراسیون کشتی برای اجرای برنامه‌هایش به بودجه‌ای 100 میلیارد تومانی نیاز خواهد داشت. حمید بنی‌تمیم در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بودجه سال آینده فدراسیون کشتی با توجه به حجم زیاد برنامه‌های این فدراسیون در سال آینده اظهار کرد: برنامه‌های فدراسیون از سال گذشته نیز بسیار بیشتر است، چرا که رشته‌های کشتی سنتی مانند کشتی با کمربند، کشتی ساحلی و... نیز جزو فعالیت‌های فدراسیون کشتی قرار گرفته و ما باید آنها را به نحو احسن برگزار کنیم. رقابت برخی رشته‌هایی که تاکنون زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی، جودو، ووشو، ورزش روستایی و کشتی پهلوانی بود، زیر نظر فدراسیون کشتی برگزار می‌شود و این باعث شده حجم فعالیت‌های فدراسیون کشتی بسیار بیشتر از گذشته شود. وی با اشاره به بودجه سال آینده فدراسیون کشتی گفت: هزینه برنامه‌های پیش‌بینی شده فدراسیون برای سال آینده بالغ بر 100 میلیارد تومان خواهد بود که قرار است نزدیک به 7میلیارد تومان آن از طریق وزارت ورزش در اختیار فدراسیون کشتی قرار بگیرد. سال گذشته نیز هزینه‌های فدراسیون 65میلیارد تومان بود که 6 تا 7 درصد آن را وزارت ورزش در اختیار ما قرار داد اما خدا را شکر توانستیم با استفاده از منابع دیگر، 95 درصد برنامه‌هایمان را اجرایی کنیم.

لغو اردوی تیم‌ملی در تهران
دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش با تاکید بر اینکه کادر فنی از الان دغدغه داشتن زمین مناسب و بازی‌های تدارکاتی در خردادماه را دارد، گفت: قصد داشتیم پیش از سفر به اتریش اردویی را در تهران برگزار کنیم اما زمین کمپ مناسب نیست! مارکار آقاجانیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه‌های تیم فوتبال ایران تا شروع مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 به سوالات مختلفی پاسخ داد. مربی تیم‌ملی ابتدا در پاسخ به اینکه آیا کادر فنی نمی‌خواهد پیش از سفر به اتریش اردویی را در تهران برای بازیکنان لیگ برتری برگزار کند، اظهار کرد: از قبل قرار بود چنین برنامه‌ای داشته باشیم و تیم‌ملی بتواند چندین روز پیش از سفر به اتریش، اردویی را در تهران داشته باشد اما این برنامه به دلایل مختلفی لغو شد.

شکایت ملوان از اتلتیکومادرید
باشگاه ملوان قصد دارد از باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا شکایت کند. سعید عزت‌اللهی سال گذشته از ملوان به باشگاه اتلتیکومادرید پیوست و همراه تیم جوانان این باشگاه برای بازی مقابل چلسی آماده می‌شود. این بازیکن روزهای خوبی را در اتلتیکومادرید می‌گذراند و در داربی مادرید هم یک نیمه بازی کرد. باشگاه ملوان مدعی است باشگاه اتلتیکومادرید به قراردادش پایبند نبوده است. آرش نجفی، وکیل باشگاه ملوان در همین باره کاملا توضیح داد و ابتدا به ورزش سه گفت: شرایط سنی عزت‌اللهی طوری بود که باشگاه تصمیم گرفت این بازیکن را ترانسفر کند. این بازیکن پیشنهادهای خوبی از تیم‌های مطرح ایتالیایی داشت اما پدر او اصرار داشت به تیم مطرحی برود و ایجنت ایشان در هلند کارهای انتقالش برای رفتن به اتلتیکو را انجام دهد. طبق توافقاتی که با آقای محجوب انجام شد، ایشان چون نمی‌خواستند سد راه پیشرفت این بازیکن شوند، موافقت کردند. بعد از موافقت و قراردادی که امضا شد باشگاه اتلتیکومادرید متعهد شد 100 هزار یورو به‌خاطر این انتقال به باشگاه ملوان بپردازد و قرارداد هم موجود است. او درباره بدقولی باشگاه مادریدی ادامه داد: ایجنت ایرانی که به‌عنوان کارگزار کار می‌کند مدعی شد باشگاه اتلتیکومادرید هیچ پولی پرداخت نکرده‌ است. باشگاه باید طبق قراردادی یکماهه این پول را پرداخت می‌کرد، برای ما جای تعجب دارد که باشگاه بزرگ اتلتیکو این کار را نکرده است. ما مکاتباتی با باشگاه اتلتیکومادرید داشتیم و قرار شده جواب نهایی را به ما بدهند. در صورتی که به تعهدشان عمل نکنند مجبوریم به فیفا شکایت کنیم.


Page Generated in 0/0057 sec