printlogo


کد خبر: 134709تاریخ: 1393/12/12 00:00
سلام وطن

  این همه نتانیاهو به ظاهر علیه توافق ژنو و تمدید آن موضع می‌گیرد ولی با اعتراف وزیر خارجه آمریکا دروغگویی او بار دیگر معلوم شد. اصولاً مگر اسرائیل و آمریکا بیشتر از اینی که در این توافق به دست آوردند و آن را در خواب هم نمی‌دیدند، می‌خواهند؟! تأسیسات هسته‌ای ایران معلق، اورانیوم 20 درصد مبدل به هیچ و تحریم‌ها هم در مقابل آن، دست نخورده! آفرین به مذاکره‌کنندگان ما!
حاج‌صادقی

  دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) که نهمین نمونه آن بود، اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند. خوب است آقای ظریف در مذاکرات این هفته در سوییس به اقتدار سپاه، ارتش و بسیج ایران اشاره کند تا مشتی بر دهان کری زده باشد که باز هم می‌گوید در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات همه گزینه‌ها روی میز است. آقای ظریف هم در جواب همتا و همقدم آمریکایی‌اش همین را بگوید که همه گزینه‌های ایران روی میز است.
شالباف

 چرا دولت فرمانداری را که تشخیص داد آقای حسن خمینی سخنرانی نکند و این سخنرانی را منجر به تنش می‌دانست که امنیت شهرستانی شهیدپرور را تهدید می‌کند (بروجرد) و فرمانداری را که اجرای یک گروه موسیقی را صلاح دید لغو کند (شیراز) به سرعت نور(!) برکنار می‌کند ولی در برابر اظهارات سخیف و ناشی از تهی مغزی استانداری که صراحتاً از فتنه حمایت می‌کند و فرمانداری که به شهدا و مقام شامخ‌شان اهانت می‌کند، سکوت می‌کند؟
یک هموطن
 


Page Generated in 0/0077 sec