printlogo


کد خبر: 136799تاریخ: 1394/1/31 00:00
نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:
قبض‌های نجومی گاز، مردم را به ستوه آورده است

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نسبت به گرانی گاز مصرفی و همچنین گرانی نان و شایعه حذف یارانه آن به مسؤولان اجرایی تذکر داد. به گزارش ایسنا، سیدناصر موسوی‌لارگانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن حلول ماه رجب و میلاد امام محمد باقر(ع)، گفت: بنده تذکری درباره گرانی نان و شایعاتی درباره حذف یارانه آن دارم. وی ادامه داد: چرا دولت از حذف یارانه میلیاردرها می‌ترسد و یارانه آنها را قطع نمی‌کند اما می‌خواهد یارانه نان افراد بیچاره را قطع کند؟ آقای روحانی شما با رای همین فقرا و روستاییان رئیس‌جمهور شدید بنابراین به فکر مشکلات آنها باشید. نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزرای صنعت و اقتصاد، اظهار کرد: مشکلات صنعت با شعارهای بعضا توخالی حل نمی‌شود و باید برای حمایت از تولید داخلی فکری جدی کرد. موسوی‌لارگانی یادآور شد:‌ فکری به حال سرمایه در گردش صنایع بکنید. بانک‌محوری نیز ضربه بزرگی به اقتصاد کشور زده است و فشار بانک‌ها به تولیدکنندگان روز به روز در حال افزایش و دولت در حال نظاره است. نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی همچنین به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره لزوم احداث درمانگاه و تاسیس بانک رفاه در حوزه انتخابیه خود تذکر داد.
نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه در تذکری به وزیر نفت درباره گرانی گاز مصرفی مردم، گفت: قبض‌های چندصد هزار تومانی شهروندان را به ستوه آورده است. آنها می‌گویند یارانه نمی‌خواهیم ولی این گرانی‌ها نباشد. وی در پایان نسبت به رسیدگی به حقوق و مزایای کارکنان و معلمان نیز تذکر داد.
ورود بند جدید به قبوض آب پرمصرف‌ها
یک مقام مسؤول در وزارت نیرو از نصب تجهیزات کاهنده مصرف آب برای مشترکان پرمصرف و دریافت هزینه آن به‌صورت اقساطی از طریق قبوض خبر داد و گفت: مصوبه‌ای برای برخورد با پرمصرف‌ها در اختیار ما قرار می‌گیرد. علیرضا نوذری‌پور درباره مشترکان پرمصرف گفت: بزودی چندین مصوبه در اختیار ما قرار می‌گیرد که یکی از آنها درباره برخورد با مشترکان پرمصرف است، اگرچه تمایل داریم بدون اعمال محدودیت، مصرف این مشترکان متعادل شود.


Page Generated in 0/0073 sec