printlogo


کد خبر: 137375تاریخ: 1394/2/9 00:00
سرخط خبر

 علی علیلو، رئیس هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی با بیان اینکه وزیر صنعت برنامه اساسی برای اصلاح صنعت خودروی کشور ندارد، گفت: سوال از نعمت‌زاده به صحن علنی مجلس ارسال شده است.
 محمدرضا شاملو، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن از پیشنهاد تشکیل شورایعالی توسعه و عمران روستایی خبر داد و گفت: بیشترین تخلف ساخت‌وساز روستایی در استان‌های تهران، البرز، گیلان، گلستان و مازندران صورت می‌گیرد به‌طوری که تاکنون ۵۲ هزار پرونده تخلف ساخت‌وساز در روستاها به مراجع قضایی ارجاع شده است.
 حبیب‌الله طاهرخانی، عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید از امضای تفاهمنامه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی تامین منابع مالی با بانک مسکن در راستای تامین خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن‌مهر پردیس خبر داد و گفت: بحث خرید و فروش زمین به بانک مسکن مطرح نیست.
 سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی، رئیس خانه صنعت و معدن ایران با بیان اینکه امسال نیز مطمئن هستم یارانه به بخش صنعت اختصاص پیدا نمی‌کند، گفت: هم‌اکنون بخش صنعت ۴۰ هزار میلیارد تومان از دولت بابت سهم خود از منابع هدفمندی یارانه‌ها طلبکار است.
 خزانه‌داری کل کشور اعلام کرد: با استقرار سامانه نسیم بانک مرکزی در خزانه‌داری کل کشور، امکان مشاهده و رصد برخط همه حساب‌ها فراهم آمده است.
 بهروز ناظمی، مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه ایران گفت: سال گذشته بیش از 2 هزار میلیارد تومان هزینه درمان بیمه‌گذاران را در مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت کرده‌ایم.
 جمشید مغازه‌ای، دبیر انجمن تولیدکنندگان شیرینی و شکلات گفت: هیچ‌گونه نظارتی بر واردات شیرینی و شکلات صورت نمی‌گیرد و براساس آمار به‌دست آمده سالانه گردش مالی قاچاق آدامس 1500 میلیارد تومان است.
 براساس مصوبه روزهای اخیر هیأت دولت که به وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده، اعلام شده است که شرکت‌های خودروساز در داخل کشور موظفند برنامه زمان‌بندی مربوط به اخذ استاندارد یورو 6 یا یورو 4 با نصب فیلتر جاذب ذرات معلق برای خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین درون‌شهری و برون‌شهری و نیز نصب DPF روی تمام خودروهای سواری، وانت و ون دیزلی را تا تاریخ اول شهریورماه از طریق وزارت صنعت به سازمان حفاظت محیط‌زیست ارائه کنند.
 آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد درآمد خالص اوپک در سال ۲۰۱۴ از صادرات نفت خام نزدیک به ۷۳۰ میلیارد دلار بود که ۱۱ درصد نسبت به سال ۲۰۱۳ کاهش داشت.
 علی طیب‌نیا، وزیر اقتصاد گفت: عزم خود را در وزارتخانه جزم کرده‌ایم که فراتر از گرفتاری‌های روزانه و به‌دور از هیاهو 8 ابرپروژه را به صورت ویژه طراحی، اجرا و رصد کنیم.
 حسن جواد، نماینده هیات تجار سوری گفت: بیشتر کالاهای موجود در بازار کشور ما کالاهای وارداتی از کشورهای اردن، ترکیه و عربستان است و ما به دنبال شراکت استراتژیک با ایران هستیم تا جلوی ورود بی‌رویه کالاهای این کشورها به سوریه گرفته شود.
 شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در مصوبه‌ای با اشاره به گزارش ارائه شده درباره مخالفت سازمان حفاظت محیط‌زیست و عدم دریافت مجوز آب از وزارت نیرو و نیز عدم تطابق با سیاست‌های طرح‌های فرادست، با اجرای پروژه پردیسبان مخالفت کرد.
 


Page Generated in 0/0049 sec