printlogo


کد خبر: 137401تاریخ: 1394/2/9 00:00
چهره‌ها

ساخت انیمیشن «سندباد»
احسان عبدی‌پور، کارگردان بوشهری سینما از پایان نگارش فیلمنامه انیمیشن «سندباد» خبر داد. به گزارش تسنیم، عبدی‌پور درباره نگارش این فیلمنامه گفت: فیلمنامه فیلم- انیمیشن «سندباد» را به سفارش مرکز صداو سیمای بوشهر نوشتم و قرار است آن را با تهیه‌کنندگی ادریس عبدی‌پور بسازیم. وی اضافه کرد: شخصیت اصلی این انیمیشن فانتزی، عروسکی سه‌بعدی به اسم «سندباد» است که داستان با محوریت او پیش می‌رود. احسان عبدی‌پور درباره «پاپ» دومین فیلم بلند سینمایی که دو سال پیش ساخت ولی تا به حال اجازه اکران نیافته است، گفت: هنوز فرصت لازم برای اکران این فیلم را نیافتم و فعلا تمرکزم روی فیلمنامه جدیدی است که قرار است با تهیه‌کنندگی مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی بسازم. وی درباره این فیلم گفت: سال گذشته شورای پروانه ساخت به فیلمنامه این کار اصلاحیه زد. اصلاحاتش را انجام دادم و آن را تا آخر همین هفته برای شورای صدور پروانه ساخت ارسال می‌کنم.
حضور در «نفس گرم»
سیما تیرانداز بزودی در مجموعه «نفس گرم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور مقابل دوربین می‌رود. به گزارش سوره سینما، «نفس گرم» تازه‌ترین اثر تلویزیونی محمدمهدی عسگر‌پور این روزها آخرین مراحل پیش‌تولید خود را پشت سر می‌گذارد تا طی روزهای آینده تصویربرداری‌اش در تهران آغاز شود. انتخاب بازیگران این سریال کماکان ادامه دارد و بعد از قطعی شدن حضور مرجانه گلچین، رویا تیموریان، حامد کمیلی، لیندا کیانی و محمود پاک‌نیت، به‌تازگی نیلوفر خوش‌خلق و سیما تیرانداز هم به جمع بازیگران آن اضافه شده‌اند. همچنین رامین راستاد و رحیم نوروزی هم جزو دیگر بازیگران اصلی «نفس گرم» هستند که حضورشان در این سریال قطعی شده است. این سریال 30 قسمتی قرار است براساس فیلمنامه مشترکی به قلم محمدمهدی عسگرپور و طلا معتضدی برای پخش از شبکه یک سیما تهیه و تولید شود.
مهاجرت نکرده‌ام
اکبر عبدی که شایعاتی پیرامون مهاجرتش به ترکیه منتشر شده بود، گفت: من اصلاً مهاجرت نکرده‌ام و نمی‌دانم این خبرها و شایعات را چه کسی منتشر کرده است. به گزارش فارس، عبدی ضمن انتقاد از برخی شایعات، تاکید کرد: من ایران هستم و مهاجرت نکرده‌ام و بزودی قرارداد رسوایی2 را با ده‌نمکی خواهم بست. وی در این زمینه افزود: اکبر عبدی با بیان اینکه نه اپوزیسیون است، نه ضدانقلاب و نه وطن‌فروش،‌ اظهار کرد: نمی‌دانم چرا برخی شایعات را عده‌ای در اینترنت منتشر کردند و هدف‌شان چه بود. وی در ادامه افزود: مدتی به آمریکا برای بستن قرارداد همکاری سفر کردم  و در آنجا از من خواستند بابت انتقاد از یک رژیم کودک‌کش که با تانک کودکان بی‌دفاع را به شهادت می‌رساند عذرخواهی کنم تا همکاری حاصل شود و من در جواب گفتم نمی‌توانم از یک رژیم کودک‌کش عذرخواهی کنم و مملکتم را دوست دارم و در مملکتم به فعالیتم ادامه خواهم داد.  
اهتمام برای ساخت «پادو»
محمدعلی طالبی این روزها منتظر دریافت نظر موافق فارابی برای ساخت فیلم جدیدش است. به گزارش سوره سینما، طالبی در این زمینه گفت: فیلمنامه «پادو» را به فارابی فرستاده‌ام و در صورتی می‌توانم این متن را جلوی دوربین ببرم که مورد حمایت مالی قرار بگیرم. وی همچنین گفت: «پادو» یک فیلم نوجوانانه است و حتی می‌تواند مخاطب بزرگسال هم داشته باشد. در صورت دریافت کمک‌های مالی فارابی می‌توانم فیلم را در زمان کوتاهی آماده کنم و به جشنواره فیلم اصفهان برسانم، چون از نظر تولیدی، این فیلم ویژگی‌های خاصی ندارد و لوکیشن‌ها در تهران است و مرحله فیلمبرداری آن می‌تواند به‌سادگی طی شود. این کارگردان درباره دیگر فعالیت‌های خود توضیح داد: این روزها مشغول کار روی متن یک سریال هستم اما هنوز هیچ چیز درباره آن به سرانجام نرسیده و بیان جزئیات را به آینده موکول می‌کنم. امیدوارم تا پایان امسال بتوانم این مجموعه را هم برای تلویزیون آماده کنم.
 


Page Generated in 0/0070 sec