printlogo


کد خبر: 137453تاریخ: 1394/2/10 00:00
سرخط خبر

  منابع هندی اعلام کردند ایران به دلیل تعلل هند در توسعه میدان گازی فرزاد «ب» تصمیم گرفته است این میدان را به مناقصه بگذارد و درخواست دوباره هند را برای سپردن این میدان به شرکت‌های هندی
رد کرده است.
  احمد بیگدلی شاملو، مدیرکل تعاونی‌های توزیعی وزارت تعاون با اشاره به اینکه سال گذشته حدود ۳۰۰ تعاونی توزیعی ایجاد شد، گفت: در سال ۹۳ حدود ۳۰۰ تعاونی توزیعی تشکیل شد که نزدیک به ۵۸ هزار عضو و ۲۵ هزار اشتغالزایی به همراه داشته است.
  اسدالله عسگراولادی، رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران با اشاره به صادرات حدود 3/1 میلیارد دلار پسته ایران در سال گذشته گفت: با وجود تولید بیشتر پسته در آمریکا، میزان صادرات این محصول توسط کشور ما بیشتر است.
  محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس‌جمهور پس از دیدار با هیات اقتصادی سوییس گفت: این هیات فضای خوش‌بینی بالایی را منتقل و برای سرمایه‌گذاری گسترده در حوزه‌های مختلف ایران ابراز امیدواری کرد.
  مهدی کرباسیان، معاون وزیر صنعت از احداث ۲ پروژه پتروشیمی ظرف ۲ ماه آینده در منطقه ویژه پارسیان خبر داد و گفت: در توافق با وزیر نفت، مقرر شد گاز مورد نیاز همه پروژه‌های این منطقه ویژه به صورت نامحدود تامین شود.
  اولیا علی‌بیگی، رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با اشاره به اینکه 93 درصد کارگران کشور دارای قراردادهای موقت هستند، گفت: بسیاری از مشکلات کنونی جامعه کار ما ناشی از عدم اجرای دقیق قانون کار است.
  موسسه مطالعاتی یورومانیتور با انتشار تحلیلی پیش‌بینی کرد که تا سال 2030 بیش از نیمی از جمعیت جهان به اینترنت دسترسی خواهند داشت.
  حسین صفایی، رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی با بیان اینکه خرید تضمینی پیاز به قیمت هرکیلوگرم ۲۴۰ تومان و گوجه فرنگی همچنان در حال انجام است، گفت: همه مطالبات ذرت‌کاران پرداخت شد.
  براساس آمار رسمی در بخش تصادفات وسایل نقلیه در 45 درصد تصادفات ۳ وسیله نقلیه پراید، موتوسیکلت و پژو ۴۰۵ حضور داشته‌اند؛ اتوبوس در 6/0 درصد تصادفات حضور داشته و در 5/0 درصد هم مقصر بوده است.
  آیت‌الله حسن عالمی، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: تولید ژلاتین حلال یک تکلیف دینی و الهی است که اگر درست انجام شود یک مجاهده فرهنگی و زیربنایی و خدمت به مردم است.


Page Generated in 0/0059 sec