printlogo


کد خبر: 137462تاریخ: 1394/2/10 00:00
آژیر

کشف ۲ تن تریاک در عملیات شبانه
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۹۱۰ کیلو تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۲ قبضه سلاح جنگی در ۳ عملیات شبانه پلیس خبر داد. به گزارش «وطن امروز»، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: پس از کسب اخباری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح پس از انتقال مقادیر قابل توجهی موادمخدر از کشور پاکستان به منطقه سراوان، این مواد را در مکانی دپو کرده و قصد دارند در زمان مناسب به شهرهای مرکزی کشور انتقال دهند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت. فرمانده انتظامی استان
سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان سراوان پس از انجام اقدامات گسترده تخصصی و با اشراف اطلاعاتی، محل دپوی موادمخدر را در شهرستان سراوان شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مراجع قضایی و تحت نظر قرار دادن محل مورد نظر، طی یک عملیات غافلگیرانه ضمن دستگیری یک قاچاقچی و توقیف دو دستگاه خودروی تویوتا مقدار یک تن و 11 کیلوگرم تریاک را به همراه دو قبضه سلاح کلاش کشف کردند. سردار رحیمی با اشاره به اجرای یک عملیات دیگر در راستای مبارزه با موادمخدر در محورهای فرعی شهرستان ایرانشهر، افزود: در این عملیات شبانه، مأموران قرارگاه عملیاتی «عمار» یک دستگاه وانت تویوتا حامل موادمخدر را در محورهای فرعی شهرستان ایرانشهر شناسایی کردند که راننده و سرنشینان خودرو به محض مشاهده مأموران قصد فرار داشتند که پس از تعقیب و گریز و تنگ شدن عرصه بر خود، با به جا گذاشتن خودروی حامل موادمخدر و با توجه به کوهستانی بودن منطقه و استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند و مأموران در بازرسی از خودرو، مقدار 790 کیلوگرم تریاک را کشف کردند. فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان همچنین از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر در شهرستان زاهدان خبرداد و عنوان کرد: در این عملیات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فردی را که با استفاده از یک دستگاه کامیون قصد جابه‌جایی موادمخدر از زاهدان به تهران در قالب لاستیک‌های فرسوده را داشته، شناسایی کرده و در بازرسی از 9 حلقه لاستیک فرسوده، 109 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

پرونده 700صفحه‌ای فالگیر اینترنتی بسته شد
رئیس پلیس فتای خراسان رضوی از دستگیری عامل 700 فقره کلاهبرداری اینترنتی با ترفند فال قهوه خبر داد. به گزارش ایسنا، سرهنگ سیدمحسن عرفانی، رئیس پلیس فتای خراسان رضوی با تشریح  جزئیات این خبر، گفت: در پی رصد فضای مجازی کارشناسان پلیس فتا به تبلیغات گسترده در سایت‌های تبلیغاتی تحت عنوان فال قهوه مشکوک شده و تحقیقات خود را در این باره متمرکز کردند که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد خانم جوانی با درج شماره تلفن همراهش در سایت‌های تبلیغاتی از تماس‌گیرنده درخواست کرده  مبلغ مورد نظر را به حساب مشخصی واریز کند و پس از اطلاع از واریز شدن وجه وی به صورت تلفنی نتیجه فال قهوه را اعلام می‌کرد. عرفانی با بیان اینکه ماموران پس از جمع‌آوری ادله دیجیتالی با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده و متهم را در مخفیگاهش در شهر مشهد دستگیر کردند، ادامه داد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به 700 فقره کلاهبرداری با شیوه گرفتن فال قهوه به صورت تلفنی اعتراف کرد.


Page Generated in 0/0053 sec