printlogo


کد خبر: 137484تاریخ: 1394/2/10 00:00
اخبار

نفت تهران میزبان فینال جام حذفی شد
ورزشگاه تختی یا آزادی تهران میزبان دیدار پایانی جام حذفی در فصل جاری خواهد بود. قرعه‌کشی جام حذفی فوتبال ایران در حالی برگزار شد که ابتدا نفتی‌ها معتقد بودند اول خردادماه زمان مناسبی برای برگزاری دیدار فینال جام حذفی نیست و دلیل این امر را حضور این تیم در رقابت‌های آسیایی عنوان کردند که در نهایت قرار شد درباره تاریخ این دیدار بعدا جلسه‌ای برگزار شود. در ادامه این مراسم بحث و تبادل نظری درباره مکان جام حذفی صورت گرفت که ذوب‌آهنی‌ها با برگزاری بازی در زمینی بی‌طرف مخالفت کردند تا در نهایت و براساس قرعه‌کشی روشن شد فینال جام حذفی فوتبال ایران در تهران برگزار می‌شود. البته اینکه این دیدار در آزادی برگزار می‌شود یا در تختی هنوز معلوم نیست.

درگذشت هوادار پس از صعود به لیگ برتر
یک هوادار سیاه‌جامگان ابومسلم پس از صعود تیمش به لیگ برتر در اثر سکته قلبی درگذشت. صعود شیرین تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم به لیگ برتر بدون حادثه نبود. مرحوم صادق اکبرنیا که سه‌شنبه در ورزشگاه ثامن نیز حضور یافته بود، بر اثر هیجانات وارده در دیدار حساس سیاه‌جامگان ابومسلم و داماش گیلان، دچار حمله قلبی شد و شب گذشته در اثر سکته قلبی گذشت. حسین واقعی، مسؤول کمیته اجرایی و مسابقات هیات فوتبال خراسان رضوی با تایید این خبر به ایسنا گفت: مرحوم اکبرنیا که 60 سال سن داشت، از هواداران پر و پاقرص ابومسلم بوده است. واقعی همچنین خاطرنشان کرد: این بازی 3 مصدوم هم داشت. سجاد برملا که به علت ازدحام جمعیت به راهروی ورزشگاه سقوط کرده‌ بود، در بیمارستان فارابی بستری و از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده‌ است. حال عمومی وی البته مساعد گزارش شده‌ بود. مهدی پازوکی 20 ساله‌ هم دچار خونریزی از ناحیه شکم شده ‌‎بود که در حال حاضر در بیمارستان طالقانی بستری است. مصدوم دیگری هم هست که حال مساعدی دارد.

دعوت ایران از کنیا برای بازی دوستانه
سایت گل از دعوت تیم‌ملی ایران از کنیا برای برگزاری یک بازی دوستانه در تهران خبر داد. براساس خبر سایت گل، فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال کنیا از تیم‌ملی این کشور دعوت کرد در تاریخ 8 تا 11 ژوئن در تهران به مصاف تیم‌ملی ایران برود. ایران قرار است خودش را برای بازی‌های انتخابی جام‌جهانی آماده کند و کنیا نیز در آن زمان سرگرم بازی‌های انتخابی جام ملت‌های آفریقا خواهد بود. با توجه به اینکه تیم‌ملی کنیا در آن زمان در بازی‌های انتخابی جام ملت‌ها به میدان خواهد رفت، در صورت درست بودن ادعای سایت گل، احتمالا تیم زیر 23 سال این کشور به مصاف تیم‌ملی ایران خواهد رفت. یکی از مقامات فدراسیون فوتبال کنیا به این سایت گفت: متاسفانه نمی‌توانیم تیم اصلی خود را به این بازی برسانیم و اگر ایران قبول کند با تیم زیر 23 سال به میدان می‌رویم یا این دیدار را به تعویق خواهیم انداخت. در هر صورت از دعوت تیم‌ملی ایران تشکر می‌کنم. سایت گل در حالی ادعا کرده است ایران و کنیا در این دیدار دوستانه برابر هم به میدان خواهند رفت که براساس برنامه اعلام‌شده، تیم ایران در آن زمان در ترکیه اردوی آمادگی خواهد داشت.

عقاب، فاتح مسابقات والیبال انتخابی ارتش‌های جهان
تیم والیبال عقاب نیروی هوایی عنوان قهرمانی مسابقات انتخابی ارتش‌های جهان را کسب کرد. به گزارش «وطن امروز»، مسابقات والیبال انتخابی تیم ملی نیروهای مسلح جهت شرکت در رقابت‌های ارتش‌های جهان (سیزم) در 2 گروه برگزار شد و با قهرمانی عقاب نیروی هوایی ارتش به پایان رسید. ملوان نیروی دریایی و نیروی زمینی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند. در پایان این رقابت‌ها 30 والیبالیست ارتشی برای شرکت در اردوی مشترک نیروهای مسلح معرفی شدند. این افراد از خرداد تا شهریور در اردو خواهند بود. رقابت‌های ارتش‌های جهان (سیزم) مهر ماه 94 در کره‌جنوبی برگزار می‌شود.
 


Page Generated in 0/0050 sec