printlogo


کد خبر: 137643تاریخ: 1394/2/14 00:00
سلام وطن

  نحوه برخورد برخی اطرافیان رئیس‌جمهور با دانشجویان این مملکت که خواستار انتشار فکت‌شیت بودند، با کدام معیار تکریم و احترام به عموم ملت و نخبگان مناسبت دارد؟ اگر این کار علیه همفکران دولت صورت می‌گرفت، کمیته ویژه تشکیل نمی‌دادند؟ این هم مانند برخورد با آن جانباز که داعشی‌های اصلاح‌طلب 15ـ10 نفره سرش ریختند که چرا از فتنه‌گری‌شان پرسیده می‌شود؟
سلمانی‌فرد
 برای آقازاده‌ای که وضعیت روحی‌اش مشخص است، کمیته پیگیری تشکیل می‌دهند ولی در همان شهری که آن اتفاق برای آقازاده فوق، رخ داده، فرزندان مردم را به باد کتک می‌گیرند و بازداشت‌شان هم می‌کنند! دولت چرا اینقدر تابلو رفتار می‌کند؟!
یک هموطن
 مذاکرات تا 3-2 ماه دیگر یا به نتیجه می‌رسد یا نمی‌رسد. اگر بدون دادن امتیازات گزاف از سوی ایران، مذاکرات به نتیجه رسید و برنده این ماراتن نفسگیر شدیم که عالی است و هم حقانیت ایران به تمام دنیا اثبات شده است و هم تحریم‌های ظالمانه یکجا و یک روزه برچیده خواهد شد ولی اگر خدای ناکرده با زیاده‌خواهی‌های بی‌پایان آمریکایی‌ها، چنین اتفاقی صورت نگرفت، مذاکره‌کنندگان دیپلمات ما که سررشته‌ای از امور فنی دانش هسته‌ای ندارند، می‌دانند چقدر باید هزینه شود تا در برنامه هسته‌ای دوباره به جایی برسیم که 2 سال قبل بودیم؟ به این موضوع اندیشیده‌اند؟ متأسفانه پاسخ معلوم است؛ اگر به این موضوع فکر کرده بودند، این همه امتیاز را سخاوتمندانه در ژنو نمی‌دادند که هم مذاکرات اینقدر طولانی نمی‌شد و هم آنها اینقدر پررو نمی‌شدند که با گستاخی تقاضای بازدید از مراکز نظامی‌مان را دارند.
خدایاری


Page Generated in 0/0125 sec