printlogo


کد خبر: 137653تاریخ: 1394/2/14 00:00
سرخط خبر

 بیمه مرکزی اعلام کرد شرکت‌های بیمه در سال ۱۳۹۳ با تولید5/206هزار میلیارد ریال حق بیمه، حدود ۱۲۲ هزار میلیارد ریال خسارت به بیمه‌گذاران پرداخت کردند که در مقایسه با سال قبل 1/20 درصد رشد نشان می‌دهد.
 شورای نگهبان لایحه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را تایید کرد.
 حجم بارندگی‌های کشور در هفته منتهی به ۹ اردیبهشت‌ماه جاری به میزان یک میلی‌متر گزارش شد که حاکی از کاهش ۱۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته است.
 ستاد تنظیم بازار توزیع روغن پالم را برای سال 1394 دوباره بر عهده انجمن روغن نباتی گذاشت که با اعتراض ۵ انجمن صنایع غذایی نسبت به نحوه توزیع روبه‌رو شد. بر این اساس توماری توسط 5 انجمن صنایع غذایی تهیه شده و قرار است به دفتر معاون اجرایی رئیس‌جمهور و رئیس ستاد تنظیم بازار ارسال شود تا سهمیه روغن پالم به خود هریک از انجمن‌ها اختصاص یابد.
 سازمان ملی استاندارد ایران در اطلاعیه‌ای درباره واردات گوشت بوفالو به کشور، اعلام کرد: براساس مصوبات شورایعالی استاندارد، گوشت بوفالو (گاومیش) و دیگر انواع گوشت قرمز و سفید مشمول مقررات اجرای اجباری استاندارد نیست و این سازمان فاقد هرگونه مسؤولیتی برای نظارت بر کیفیت انواع گوشت قرمز و سفید تولید داخل یا وارداتی است.
 


Page Generated in 0/0068 sec