printlogo


کد خبر: 137743تاریخ: 1394/2/16 00:00
اخبار

حملات عربستان به یمن، جعلی بودن ادعاها علیه ایران را افشا کرد
رئیس شورای سیاسی انصارالله تأکید کرد 40 روز حملات عربستان به یمن جعلی بودن ادعاهای نظام سعودی درباره خطر ایران برای این کشور را برملا کرد. به گزارش تسنیم،
صالح الصماد، رئیس شورای سیاسی جنبش انصار‌الله یمن در چهلمین روز تجاوزگری ارتش سعودی با همدستی آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: 40 روز تجاوزگری سعودی ـ آمریکایی در یمن در مقابل 40 روز صبر و بردباری نامحدود ملت یمن و تحمل درد و رنج‌ها بسیاری از مسائل را برملا کرد و نقاب‌ها را از چهره برانداخت و به همه جهانیان اوج پلیدی تجاوزگران و جنایت‌ها و ذلت اهدافشان را نشان داد که از جمله برملا شدن پوچی ادعاها و حرف‌های باطل دولت سعودی مبنی بر اینکه عربستان با خطر ایران در یمن مقابله می‌کند و یمنی‌ها تهدیدی برای امنیت آل‌سعود هستند. اگر ایران نفوذ و کنترلی بر تصمیم‌گیری در یمن داشت که 40 روز فرصت تاریخی برای انتقام از آل‌سعود داشت اما چنین نفوذی (مورد ادعای سعودی‌ها) وجود ندارد و تصمیم‌گیری در یمن، مستقل است.

بخشنامه غیرقانونی دانشگاه آزاد برای محدود کردن بسیج دانشجویی
هادی حفیظی، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر قدس و عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در گفت‌وگو با  تسنیم، درباره بخشنامه اخیر دانشگاه آزاد در زمینه فعالیت بسیج دانشجویی گفت: از جمله اقدامات نابخردانه دانشگاه آزاد ایجاد محدودیت‌های بسیار زیاد، بی‌سابقه و غیرقانونی برای تشکل‌های دانشجویی از جمله بسیج دانشجویی است که در بخشنامه‌ای به واحدهای دیگر ابلاغ شده است. این فعال دانشجویی افزود: در بخشی از بخشنامه دانشگاه آزاد آمده است که همه فعالیت‌های سیاسی بسیج دانشجویی و استادان به تصویب هیات نظارت بر تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویی و استادان برسد. وی افزود: با این بند تمام فعالیت‌های بسیج دانشجویی حتی نصب مطالب سیاسی روی بُردهای بسیج در دانشگاه منوط به تصویب هیات نظارت می‌شود در حالی که در هیچ‌یک از مواد قانونی چنین محدودیتی برای بسیج دانشجویی وجود ندارد.
 


Page Generated in 0/0057 sec