printlogo


کد خبر: 137757تاریخ: 1394/2/16 00:00
آوای شهر

ورود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جدید به پایتخت
تا ۴۵ روز آینده ۲۰۰ دستگاه اتوبوس باکیفیت وارد ناوگان عمومی خواهد شد.
به گزارش «وطن امروز»، اسماعیل دوستی، عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات شهر تهران در حوزه حمل‌ونقل عمومی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی شورا و شهرداری تا پایان سال 95خطوط هفت‌گانه مترو به پایان خواهد رسید. وی اظهار امیدواری کرد با اتمام خطوط هفت‌گانه مترو و همچنین توسعه حمل‌ونقل عمومی در بخش‌های گوناگون شاهد کاهش مشکلات شهروندان در این حوزه باشیم. دوستی همچنین با اشاره به ورود 200 دستگاه اتوبوس جدید و باکیفیت به ناوگان عمومی شهر تهران، گفت: مقدمات تخصیص این اتوبوس‌ها در حال حاضر انجام شده است و پیش‌بینی می‌شود تا 45 روز آینده 200 دستگاه اتوبوس جدید و باکیفیت وارد ناوگان عمومی تهران شود.

برپایی مراسم تجلیل از عباس شیبانی
 مراسم تجلیل و تکریم جوانان شهر تهران از عباس شیبانی، عضو شورای شهر تهران به همت خانه شهریاران جوان با حضور محمدباقر قالیباف، شهردار تهران برگزار شد.  به گزارش
«وطن امروز»، مراسم تجلیل و تکریم جوانان شهر تهران از عباس شیبانی، به همت خانه شهریاران جوان در تالار علامه امینی دانشگاه تهران با حضور محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و جمعی از مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در این مراسم با تأکید بر اینکه دوری از قدرت و ثروت کار هرکسی نیست، یادآورشد: دوری از قدرت و ثروت کار مردانی بزرگ مانند شیبانی است. زندگی فردی وی در ابعاد گوناگون می‌تواند الگوی جوانان و مدیران ما در همه سطوح باشد. من و امثال من باید از چنین مردانی با چنین روحیاتی درست بگیریم.


Page Generated in 0/0053 sec