printlogo


کد خبر: 137818تاریخ: 1394/2/17 00:00
شکست 2 بر یک رئال در تورین
همه‌چیز به مادرید کشید

یوونتوس دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را با برد نزدیک برابر رئال به پایان رساند. دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری یک دیدار در تورین آغاز شد که در آن یوونتوس برابر رئال‌مادرید موفق‌ترین تیم این رقابت‌ها، به میدان رفت و با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. یوونتوس در این دیدار پوگبا بهترین بازیکن خود را در اختیار نداشت و رئال هم بنزما و مودریچ را در ترکیب خود نمی‌دید. میزبان خیلی زود توانست با حمایت هواداران پرشور خود دروازه حریف را باز کند. شوت کارلوس توس را در دقیقه 8 کاسیاس به‌طور ناقص دفع کرد تا آلوارو موراتا در دهانه دروازه به راحتی گلزنی و دروازه تیم سابق خود را باز کند. البته موراتا پس از این گل خوشحالی نکرد. پس از این گل بازی در اختیار رئالی‌ها قرار گرفت و این تیم با مالکیت توپ بالای خود چند موقعیت گلزنی ایجاد کرد تا اینکه کریستیانو رونالدو، برترین گلزن تاریخ این رقابت‌ها موفق شد پاس خامس رودریگس را در دقیقه 27 با ضربه سر وارد دروازه بوفون کند تا بازی به تساوی یک - یک برسد. در ادامه 2 تیم صاحب چند موقعیت نصفه و نیمه شدند و شوت مارکیزیو بهترین موقعیت میزبان بود که با فاصله کم به بیرون رفت. در اواخر نیمه نخست رئال می‌توانست گل برتری را نیز به ثمر برساند ولی ضربه سر خامس رودریگس کلمبیایی به دیرک دروازه اصابت کرد و وارد دروازه یووه نشد و در توپ برگشتی هم ایسکو نتوانست دروازه بوفون را باز کند تا نیمه نخست با تساوی
یک - یک به پایان برسد. با شروع نیمه دوم رئالی‌ها مثل نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار گرفتند ولی نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف خود ایجاد کنند تا اینکه یوونتوس روی یک ضدحمله توسط کارلوس توس خطرناک ظاهر شد و با اشتباه دنی کارواخال و خطای بی‌مورد او درون محوطه جریمه، داور نقطه پنالتی را نشان داد. توس آرژانتینی بهترین گلزن لیگ ایتالیا در دقیقه 58 این پنالتی را تبدیل به گل کرد و توپ را به مرکز دروازه زد تا بازی با برتری 2 بر یک یوونتوس به جریان بیفتد. در ادامه، بازی افت کرد و 2 تیم نتوانستند فرصت خوبی برای گلزنی ایجاد کنند. رئالی‌ها چیچاریتوی مکزیکی را به میدان فرستادند تا مثل بازی قبل منجی این تیم شود که ناکام بود. مهم‌ترین موقعیت نیمه دوم را یورنته در دقیقه 86 روی اشتباه مدافعان رئال به‌دست آورد ولی نتوانست تیمش را به گل برساند تا این دیدار در نهایت با برتری 2 بر یک به سود یوونتوس به پایان برسد.
انتقاد روی کین از گرانقیمت‌ترین بازیکن جهان
روی کین می‌گوید رئال‌مادرید با حضور گرت بیل 10 نفره برابر حریفان خود بازی می‌کند. رئال‌مادرید در شبی که گرت بیل یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود از زمان پیوستنش به رئال را انجام داد، برابر یوونتوس 2 بر یک شکست خورد.روی کین، مفسر اسکای‌اسپورت که همیشه حرف‌هایش را خیلی راحت به زبان می‌آورد، این بار با انتقاد از گرت بیل گفت: مادرید کار سختی در تورین داشت. آنها مجبور بودند با 10 نفر بازی کنند. گرت بیل برای مادرید چیزی نداشت. او در این بازی مشکل اعتماد به نفس داشت و در طول بازی ساده‌ترین و احمقانه‌ترین تصمیمات را می‌گرفت. هم‌تیمی‌های او نمی‌توانند از حضور او در تیم خوشحال باشند. او نیاز دارد که بازی‌های بهتری را از خود به نمایش بگذارد. نمایش او اصلا خوب نبود. البته گرت بیل به تازگی از بند مصدومیت رها شده و پس از مدت‌ها در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفته بود. کین همچنین با انتقاد از دنی کارواخال و حرکت این بازیکن در صحنه پنالتی گفت: از دست او بشدت عصبانی هستم و اصلا تحت تاثیر بازی او قرار نگرفتم. حرکت او مانند یک بچه دبستانی بود. آنها باید توس را مهار می‌کردند اما هرگز خوب بازی نکردند و نمایش بسیار ضعیفی را از خود بر جای گذاشتند.
ناراحتی چیچاریتو  از  نیمکت‌نشینی
مهاجم مکزیکی رئال‌مادرید اعتراف کرد از بازگشت دوباره به نیمکت ذخیره‌ها ناراحت است اما در هر حالتی به تصمیم سرمربی تیم احترام خواهد گذاشت. خاویر هرناندس، یکی از بهترین بازیکنان رئال‌مادرید در چند دیدار اخیر این تیم بوده است. با این حال به نظر می‌رسد کارلو آنچلوتی به این بازیکن مکزیکی اعتقادی ندارد. سرمربی ایتالیایی رئال‌مادرید در دیدار برابر یوونتوس گرت بیل را که از آمادگی خوبی برخوردار نبود به هرناندس ترجیح داد و به نظر می‌رسد این باعث ناراحتی ستاره مکزیکی رئال‌مادرید شده است. هرناندس در دیدار برابر یوونتوس در دقیقه 63 به جای ایسکو به میدان رفت. او گفت: باید اعتراف کنم از بازگشت دوباره به نیمکت ناراحتم اما من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و باید در هر حالتی به تصمیمات مربی احترام بگذارم. به نظر می‌رسد برای کارلو آنچلوتی اسامی بازیکنان بسیار مهم است و این مربی ایتالیایی کمتر به کیفیت بازیکنان اهمیت می‌دهد. به عنوان مثال او هر چند در خط میانی ایارامندی و لوکاس سیلوا را در اختیار دارد اما چون راموس نام بزرگی دارد ترجیح می‌دهد از او در پست غیرتخصصی‌اش استفاده کند. خاویر هرناندس نیز مثال گویای دیگری در این زمینه است.


Page Generated in 0/0065 sec