printlogo


کد خبر: 137855تاریخ: 1394/2/17 00:00
سرخط خبر

 از آغاز برداشت گندم تا تاریخ شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری ۶۹۶۳۸۳ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شده است.
 پیش‌نویس بسته حمایتی نان صنعتی با کمک اتحادیه‌ها و انجمن‌های نان صنعتی و واحدهای برتر تدوین شد. محورهای این بسته در حوزه‌های همسان‌سازی ضرایب مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی نان‌های سنتی و صنعتی، تامین منابع از طریق کمک‌های فنی و اعتباری، ترویج فرهنگ استفاده از نان صنعتی و نحوه نظارت و جلوگیری از فروش نان‌های غیر بهداشتی و فاقد مجوز‌های قانونی و سایر الزامات مورد نیاز پیشنهاد شده  است.
 واگذاری اسناد خزانه اسلامی بابت تسویه بدهی پروژه‌های عمرانی به طلبکاران غیردولتی مجاز شد.
 با ابلاغ معاون اول رئیس‌جمهور، وزارت راه‌وشهرسازی و شهرداری‌ها مکلف شدند، امکان دسترسی تولیدکنندگان کوچک و متوسط ایرانی و نیز فروشندگان کم‌سرمایه به بازار مصرف برای عرضه کالاهای تولید داخل را فراهم کنند.
 ولی‌الله افخمی‌راد، رئیس سازمان توسعه تجارت درباره برنامه وزارتخانه‌اش برای توسعه صادرات غیرنفتی می‌گوید: طبق مصوبه دولت باید ۱۷ رایزن بازرگانی برای افزایش مبادلات تجاری اعزام می‌کردیم که منتظر دریافت بودجه هستیم.
 قدرت سوری، رئیس سابق هیات داوری انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران از اصلاح و بازبینی شیوه‌نامه حل اختلاف‌های قراردادی وزارت نفت با حضور اعضای انجمن خبر داد.
 حلیم کوتی، مدیر باغبانی جهادکشاورزی خوزستان گفت: نخستان‌های کشور در سال جاری با مشکل خشکیدگی برگ درختان به دلایل شرایط اقلیمی و ریزگردها و به صورت منطقه‌ای روبه‌رو است که این امر به‌طور میانگین 15 درصد در عملکرد تولید این محصول تاثیرگذار است.
 سازمان هواپیمایی کشوری براساس ماده ۴۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران طی بخشنامه‌ای همه شرکت‌های هواپیمایی را ملزم به ارائه بلیت تخفیف‌دار به ایثارگران کرد.
 محمدرضا نوری، رئیس امور مالیاتی استان تهران از پرداخت مالیات «قطعی شده» کی‌روش خبر داد و اعلام کرد: رقم پرداختی بسیار بیشتر از ۴۰۰ میلیون تومان است.
 بیمه مرکزی جمهوری به سوء‌استفاده‌کنندگان از نام این نهاد برای فروش غیرمجاز و نامعتبر کارت تخفیف بیمه‌نامه‌های شخص ثالث و بدنه اتومبیل و وسایل اطفای حریق هشدار داد.
 در راستای مذاکرات ایران‌خودرو و پژو برای آغاز همکاری دوباره، تیمی از شرکت پژو به ایران سفر کرده تا به انجام مذاکرات بپردازند اما با این حال امضای تفاهمنامه اولیه در ابهام است.
 محمدرضا آل‌سارا، مدیرعامل اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی لاستیک، روغن و فیلتر کشور با بیان اینکه لاستیک‌های بایاس، نیاز تولید داخلی را پاسخ می‌دهد، گفت: لاستیک‌های وارداتی باید تحت پوشش بیمه اجباری قرار گیرند.


Page Generated in 0/0073 sec