printlogo


کد خبر: 138167تاریخ: 1394/2/22 00:00
سلام وطن

 رسانه‌های اصلاح‌طلب که کاری جز بزک آمریکا ندارند، چگونه می‌خواهند قانون جدیدی که در سنای آمریکا با اکثریت قاطع آرا به تصویب رسید را توجیه کنند؟ باز هم می‌گویند مسؤولان آمریکایی به دو دسته افراطی و عاقل تقسیم می‌شوند که الان عقلا در مصدر امورند؟ تمام رشته‌ها و نتایج مذاکرات 20 ماهه که با این مصوبه از بین می‌رود!
جروقی
  این همه منتقدان گفتند آمریکا قابل اعتماد نیست ولی آقایان گفتند با اینها می‌شود به توافق رسید. حالا دیدند خود اوباما هم با تندروهای سنا است؟ حالا این همه رفت و آمد و چندین و چند بار مذاکره در وین، ژنو، لوزان، نیویورک، مسقط و... چه نتیجه‌ای با این اقدام سنای آمریکا خواهد داد؟ همان «هیچ» که شما تیتر یک کرده بودید! امیدواریم آقایان دو قورت و نیم‌شان هم باقی نباشد و این بار هم منتقدان را عامل این اقدام مقامات بدعهد آمریکا ندانند.
یک هموطن
  اگر از همان ابتدا به داخل کشور نگاه می‌کردند و صرفاً چشم‌شان به رفع تحریم‌هایی نبود که الان به دست سنا افتاد، الان می‌دانستند چه کنند.
مجیدزاده
  آقایان بیایید به خدا اتکال کنید و به ملت خود اتکا کنید نه اینکه باز هم با این همه رفتارهای متناقض آمریکایی‌ها به نتایج مذاکرات خوشبین باشید.
سیروس
  از مستند تأثیرگذار و فوق‌العاده‌ای که بر و بچه‌های مجموعه ثریا درباره سیر مذاکرات هسته‌ای ساخته بودند، کمال تشکر را داریم.‌ ای‌کاش صداوسیما اجازه می‌داد منتقدان زودتر در برنامه‌های تلویزیون حضور می‌یافتند تا توافق ضعیفی مثل لوزان به وجود نمی‌آمد که حتی حاضر نیستند فکت‌شیت خودشان را منتشر کنند.
محمدحسین سعادت


Page Generated in 0/0060 sec