printlogo


کد خبر: 138512تاریخ: 1394/2/29 00:00
اخبار

تکواندوی ایران قهرمان جهان شد
تیم‌ملی تکواندوی مردان ایران برای دومین‌بار با شایستگی قهرمان جهان شد و این بار در روسیه کاپ قهرمانی بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان را بالای سر برد. بیست‌ودومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان، با حضور 875 تکواندوکار از 144 کشور در ورزشگاه «تراکتور» شهر چلیابینسک روسیه برگزار شد و تیم‌ملی تکواندوی کشورمان در بخش مردان سکوی قهرمانی را از آن خود کرد. این دومین‌بار در طول تاریخ 42 ساله تکواندوی جهان است که ایران توانسته در بخش مردان بر سکوی قهرمانی بایستد. پیش از این کره‌ای‌ها 20 مرتبه کاپ قهرمانی را بالای سر برده بودند و ایران تنها یک بار در سال 2011 در مهد تکواندوی جهان، عنوان قهرمانی را به دست آورده بود.
  تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان تکواندو
در پی کسب مقام قهرمانی تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی روسیه، رهبر انقلاب اسلامی با صدور پیامی از دست اندرکاران و اعضای تیم ملی تکواندو تشکر کردند.
متن پیام رهبر انقلاب به شرح زیر است:
بسمه تعالی
کسب مقام قهرمانی جهان را به تکواندوکاران و دست اندرکاران تیم ملی کشور عزیزمان ایران تبریک می‌گویم و از اینکه توانستید بار دیگر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورید تشکر می‌کنم.
سید علی خامنه ای

استقلال به دنبال جانشین قلعه‌نویی
سیدپندار توفیقی عضو هیات مدیره استقلال گفت سابقه مربیان پیشنهادی برای هدایت استقلال مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ جمله‌ای که می‌تواند به معنای پایان کار قلعه‌نویی در استقلال باشد. در پی نتایج ضعیف استقلال در ر‌قابت‌های امسال لیگ برتر و جام حذفی، هیات مدیره استقلال تشکیل جلسه داد و اعلام کرد کارنامه مربیان پیشنهادی بررسی می‌شود. سیدپندار توفیقی پس از جلسه هیات مدیره استقلال در جمع خبرنگاران درباره محتوای جلسه دیروز هیات‌مدیره استقلال گفت: با توجه به نتایجی که تیم به دست آورده و ضمن تشکر از هو‌اد‌ا‌ران عزیز بنا داریم برنامه کل مربیان داخلی و خارجی را بررسی کنیم. وی در پاسخ به این سوال که آیا امیر قلعه‌نویی نیز در این برنامه وجود دارد یا نه؟ اظها‌ر کرد: ما بنا داریم تمام برنامه‌ها را بررسی کنیم.


Page Generated in 0/0064 sec