printlogo


کد خبر: 138524تاریخ: 1394/2/29 00:00
اخبار

بارسلونا قهرمان لیگا شد
بارسلونا با برتری در زمین اتلتیکومادرید یک هفته زودتر از پایان رقابت‌های لالیگا، قهرمانی خود را قطعی کرد. هفته ماقبل پایانی لیگای اسپانیا با برگزاری 10 دیدار به صورت همزمان برگزار شد که در حساس‌ترین بازی بارسلونا مدعی نخست قهرمانی در ویسنته کالدرون به مصاف اتلتیکومادرید مدافع عنوان قهرمانی رفت و موفق شد با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد و یک هفته زودتر فاتح این رقابت‌ها شود.بارسلونا که برای قطعی کردن قهرمانی خود در این فصل لیگا به یک پیروزی در زمین اتلتیکومادرید نیاز داشت موفق شد با یک گل به برتری برسد و همانند دیدار رفت حریف سرسخت خود را شکست دهد و یک هفته مانده به پایان این رقابت‌ها قهرمان لیگا شود.
لیونل مسی در دقیقه 65 موفق شد تک گل این دیدار حساس را به ثمر برساند تا 3 امتیاز این دیدار به حساب تیم کاتالانی ریخته شود.در دیگر دیدار، رئال مادرید موفق شد با نتیجه
4 بر یک اسپانیول را شکست دهد؛ پیروزی‌ای که هیچ فایده‌ای برای تیم مادریدی نداشت و این تیم این فصل بدون جام خواهد بود. کریستیانو رونالدو 3 بار و مارسلو برای رئال گلزنی کردند. رونالدو با این هت‌تریک نیز نتوانست به رئال کمک کند تا در مسیر قهرمانی قرار گیرد.
 
کفاشیان: نتیجه تراکتورسازی و نفت تغییر نمی‌کند
رئیس فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید تصمیمی مبنی بر تکرار دقایق نهایی بازی تراکتورسازی و نفت تهران گرفته نخواهد شد. علی کفاشیان در حاشیه همایش هم‌اندیشی مربیان فو‌تبا‌ل درباره صحبت‌های منصور قنبرزاده مبنی بر اینکه وقت اضافه‌های بازی به اتمام نرسیده بود و باید این دقایق تکرار شود، اظها‌ر کرد: این حرف‌های جدید از کجا می‌آید؟ بازی تمام شده و طبق قانون جام قهرمانی به سپاهان تعلق گرفته است و هیچ چیزی قابل تغییر نیست. نمی‌دانم چه کسانی این موضوعات را مطرح می‌کنند، اما قطعا با متخلفان بازی تراکتورسازی و نفت تهران برخورد خواهد شد.وی ا‌دا‌مه‌ داد: داوری این بازی را بررسی خواهیم کرد و در صورت وجود تخلف با متخلفان برخورد خواهیم کرد.کفاشیان درباره صحبت مطرح شده مبنی بر انتقال خبر نتیجه تساوی 2ـ 2 توسط پسر تونی اولیویرا به روی نیمکت تراکتورسازی، تصریح کرد: چنین اتفاقی نمی‌تواند رخ دهد چرا که حدود 100 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند و یک نفر قادر به انتقال این خبر نیست. من در جایگاه وی‌آی‌پی ورزشگاه بودم و زمانی که تساوی 2-2 را اعلام کردند خودم هم فکر کردم سپاهان مساوی کرده و از قهرمانی تراکتورسازی خوشحال شدم. رئیس فدراسیون فو‌تبا‌ل ا‌دا‌مه‌ داد: زمانی که وارد ورزشگاه شدم اینترنت و آنتن‌های موبایل قطع بودند و اسکوربورد ورزشگاه هم روشن نبود و باید چرایی این موضوع را بررسی کرد، در هر صورت نتیجه‌ بازی تراکتورسازی و نفت تهران تغییری نمی‌کند.

گزارش سایت فدراسیون جهانی قایقرانی از درخشش عادل مجللی
 سایت فدراسیون جهانی قایقرانی در گزارشی از مدال‌آوران رقابت‌های کاپ یک جهانی صحبت کرده که در آن به مدال برنز عادل مجللی نیز اشاره کرده است. رقابت‌های کاپ یک قایقرانی جهان به میزبانی پرتغال در حال برگزاری است که در جریان این مسابقات عادل مجللی، ملی‌پوش کانوی کانادایی ایران در ماده یک‌نفره 500 متر توانست به مدال برنز برسد. فدراسیون جهانی قایقرانی در گزارشی که از این مسابقات داشته به عملکرد او اشاره کرده که توانسته نخستین مدال قایقرانی ایران را در این رقابت‌ها کسب کند. گزارش سایت فدراسیون جهانی به شرح زیر است:در رقابت‌های کاپ یک جهانی 2015، مارک اولدرشاو از کانادا توانست به مدال طلای بخش 500 متر برسد و پس از او کیانگ لی از چین به مدال نقره رسید، عادل مجللی از ایران نیز توانست به مدال برنز این مسابقات دست پیدا کند. این برای نخستین بار است که قایقرانی از ایران توانسته در این سطح از مسابقات قایقرانی جهان به مدال برسد. کاپ جهانی قایقرانی در 3 سطح برگزار می‌شود که اکنون پرتغال میزبان کاپ یک جهانی است. آلمان میزبان کاپ 2 جهانی خواهد بود که 5 روزه است و پس از آن قایقران‌ها برای حضور در کاپ 3 جهانی راهی دانمارک می‌شوند.عادل مجللی، ملی‌پوش قایقرانی ایران است که در بازی‌های آسیایی نیز به مدال برنز رسید. او در مسافت 200 متر ششم شد اما در مسافت 500 متر با ثبت زمان یک دقیقه و 47 ثانیه و 452 صدم ثانیه به مدال برنز رسید. مجللی یکی از شانس‌های قایقرانی ایران در کسب سهمیه المپیک ریو محسوب می‌شود.


Page Generated in 0/0060 sec