printlogo


کد خبر: 138540تاریخ: 1394/2/29 00:00
سلام وطن

 مذاکرات دارد به جاهایی می‌رسد که ظاهراً باید کفایتش رسماً اعلام شود چون آمریکایی‌ها خیلی پررو شده‌اند و از سوی مذاکره‌کنندگان ما هم که شاید با آنها رودربایستی(!) دارند، پاسخ دندان خردکنی دریافت نمی‌کنند. بازرسی از تاسیسات نظامی؟! اینکه خط قرمز پررنگی است! اصلاً کدام مذاکره‌کننده حتی اذن نظر دادن در این باره را دارد چه رسد به اینکه تصمیم هم بگیرد؟
سجادفر
  اتفاقاتی که در بازی تبریز افتاد، در صدر اخبار قرار دارد ولی اینکه می‌گویند اگر نتیجه را درست می‌گفتند، تراکتورسازی تیم محبوب این شهر قهرمان می‌شد چندان صحیح نیست چون این تیم جوان، باانگیزه و ارزان نفت بود که اگر تراکتورسازی در 5 دقیقه آخر به دفاع نمی‌رفت، به گل می‌رسید و قهرمان می‌شد. اگر حقی هم ضایع شده باشد، از نفت بوده است. در عین حال این تجربه‌ای برای همه فوتبالی‌ها می‌شود که کار خودشان را کنند نه اینکه صرفاً به یک خبر استناد کنند.
رحیمی
  این فوتبال ما واقعاً به کجا دارد می‌رود؟ بازیکنان میلیاردی‌ای که بیت‌المال را نفله می‌کنند و بازدهی میلیونی هم ندارند؛ بی‌اخلاقی‌های روزافزون، اقدامات دون شأن انسانی از برخی تازه به دوران رسیده‌ها، فرار تماشاگران از استادیوم‌ها، کم‌انگیزه شدن هواداران و... باید بزرگان و دلسوزان این ورزش با هم نشستی بگذارند و آن را از این حالت خارج کنند. باید روی برنامه‌های تلویزیونی هم که فوتبال را به این ورطه هل داد نظارت بهتر و بیشتری انجام دهند تا این اتفاقات نیفتد.
یک هموطن
 


Page Generated in 0/0049 sec