printlogo


کد خبر: 138942تاریخ: 1394/3/5 00:00
سرخط خبر

 هوشنگ فلاحتیان، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با بیان اینکه این وزارتخانه در سال گذشته ۲ هزار و۲۰۰ میلیارد تومان بابت هدفمندی یارانه‌ها به دولت پرداخت کرد،‌گفت: در حال حاضر وزارت نیرو به شبکه بانکی کشور 7 هزار میلیارد تومان، به تولیدکنندگان برق 8 هزار میلیارد تومان و سرجمع 28 هزار میلیارد تومان بدهی به شبکه بانکی، فروشندگان برق و پیمانکاران بخش خصوصی دارد.
 عباسعلی آخوندی، وزیر راه‌وشهرسازی از آغاز ساخت شهر جدید روی دریا در اطراف لار و لامرد به صورت رسمی خبر داد و گفت: به دنبال توسعه بنادر کشور و ارتقای زندگی در شهرهای ساحلی کشور هستیم.
 بانک مرکزی ضمن اینکه برج‌سازی بانک‌ها با پول مردم را طبق قانون عملیات بانکی بدون ربا دانست، تأکید کرد: این کار امری کاملاً پسندیده در بانک‌هاست.
 بیزینس مانیتور پیش‌بینی کرد دارایی بانک‌های ایرانی در سال جاری میلادی با رشد ۲۰درصدی نسبت به سال قبل به رقم بی‌سابقه ۱۵۹۸هزار میلیارد تومان برسد.
 سیدمحمد حسن ابوترابی‌فرد، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه «ما در مورد قیمت بنزین برای دولت تکلیفی را تعیین نکرده‌ایم» گفت: براساس قانون هدفمندسازی یارانه‌ها دولت اجازه دارد برای افزایش درآمدهای خود قیمت بنزین را افزایش دهد.
 علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تخصیص یارانه اشتغال برای حفظ و ثبات مشاغل موجود خبر داد و گفت: لایحه مشاغل عمومی تنظیم شده و آماده ارائه به دولت است.
 وزیر راه‌وشهرسازی با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین تاثیری روی نرخ بلیت ندارد، گفت: با لغو تحریم‌ها ایران حرف نخست را در فضای بین‌الملل خواهد زد.
 صفر فرهمندجم، رئیس اتحادیه خواربارفروشان گفت: کاهش واردات و نرسیدن زمان فصل برداشت محصول داخلی عامل افزایش قیمت عدس و لپه در بازار است.


Page Generated in 0/0054 sec