printlogo


کد خبر: 138986تاریخ: 1394/3/5 00:00
سلام وطن

  آقایان می‌گویند یارانه 6 میلیون نفر را حذف می‌کنیم. یارانه تولید را هم مدت‌هاست نداده‌اند. گفتند انرژی هم گران نمی‌شود ولی شد. نان را هم که گران کردند. این چه شیوه اداره کشور است؟! ظاهرا دوران دولت دهم که برخلاف دولت کاری و پرتلاش نهم، فوق‌العاده پرحاشیه بود و بیشتر در پی بی‌برنامگی بود تا کار، در دولت فعلی هم ادامه دارد.
یوسف‌زادگان
   آیا این راستگویی است که بگوییم یارانه کسی قطع نمی‌شود ولی قطع شود، نان گران نمی‌شود ولی گران شود، بنزین گران نمی‌شود ولی سهمیه قطع شود و...، این را راستگویی می‌دانند؟
یک هموطن
   من یک مسافرکش مستأجرم که یارانه‌ام قطع شده، حالا سهمیه‌بندی هم کنار گذاشته و به نوعی گران شد. قطعاً مانند گذشته که با گرانی بنزین همه چیز گران می‌شد، این بار هم همه چیز گران می‌شود. آیا این فشار آوردن به قشر ضعیف جامعه نیست؟
ریحانی
 مذاکرات هسته‌ای تاکنون نتیجه‌اش فراموشی اقتصاد مقاومتی، افت کم‌سابقه بورس، اوضاع غیربهبودیافته معیشت ملت، گرانی انواع و اقسام کالاها و خدمات از قبیل نان، شیر، بنزین، آب،  برق و... بوده است. تازه! با این همه عقب‌نشینی و تعطیلی برنامه هسته‌ای و کوتاه آمدن‌های ناتمام! این شیوه صحیح مذاکره و مدیریت است؟!
فتاحی‌مقدم
 


Page Generated in 0/0053 sec