printlogo


کد خبر: 139098تاریخ: 1394/3/7 00:00
سرخط خبر

 تعیین ضرب‌الاجل برای مصرف سهمیه بنزین خودروهای عمومی، مصرف بنزین را در روز 5 خردادماه به ۸۰ میلیون لیتر رساند.
 طرح فروش ویژه شرکت کرمان موتور به مناسبت اعیاد شعبانیه با شرایط متنوع و جدید آغاز شده است به‌طوری‌که فروش اقساطی لیفان ایکس60 با کاهش کارمزد روبه‌رو شد.
 عیسی گلشاهی، مدیرکل توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات گفت: براساس مقررات بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور خرید فیله ماهی از پیش آماده‌شده ممنوع است و مردم از خرید فیله بدون بسته‌بندی خود‌داری کنند.
 محمد حاج‌رسولی‌ها، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: یکی از پروژه‌های ۱۵گانه مصوب در طرح احیا و تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی که در شورایعالی آب کشور تصویب شد، بحث آگاهی‌رسانی و فرهنگ‌سازی است که این امر اهمیت کار روابط عمومی‌ها را نشان می‌دهد.
  حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو گفت: در حوزه روابط عمومی دچار یک خلأ جدی هستیم و باید بتوانیم ارتباط موثر و سازنده با مردم ایجاد کنیم.
  محمد خداکرمی، معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: پروازهای چارتر تنها در قالب تورها مجاز است و با دفاتری که بلیت این پروازها را به‌صورت انفرادی بفروشند، برخورد می‌شود.
 محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات ایران خبر داد و گفت: ایران حاکمیت اینترنت را مهم‌ترین بخش جامعه اطلاعات می‌داند و معتقد است باید همه دولت‌ها مسؤولیت برابر در سیاست‌گذاری بین‌المللی اینترنت داشته باشند.
 کامیون‌های خارجی پس از ورود به مرز ایران، سوخت مورد نیاز خود را اعلام می‌کنند و به تفکیک از کامیون‌های ترک30 سنت، عراقی40 سنت و افغانی30 سنت به‌ازای هر لیتر باتوجه به قیمت سوخت در آن کشورها دریافت می‌شود البته این مساله مربوط به کامیون‌هایی است که باک سوخت آنها پلمب نیست.
 هیات واگذاری 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال، 2 خودروساز بزرگ ایران را فاقد صلاحیت لازم برای اداره این 2 باشگاه دانست.
 غلامرضا غضنفری،‌ رئیس اتحادیه مینی‌بوسرانی کشور با بیان اینکه قطعا یک ارتباط منطقی میان افزایش قیمت سوخت و هزینه‌های رانندگان وجود دارد از ارائه درخواست افزایش کرایه‌ها به مراجع ذی‌ربط خبر داد.
 محمدرحیم نیازی، رئیس انجمن ملی سیب‌زمینی گفت: بین قیمت تمام‌شده سیب‌زمینی و قیمت فروش در بازارمصرف اختلاف دوبرابری وجود دارد که این امر ناشی از سود‌جویی دلالان است.


Page Generated in 0/0060 sec