printlogo


کد خبر: 139148تاریخ: 1394/3/7 00:00
سلام وطن

  آقایان اصلاً با اجازه کی حتی فرصت مطرح کردن بازجویی از دانشمندان هسته‌ای و نخبگان و بازرسی یا به قول آنها دسترسی به سایت‌های نظامی را داده‌اند؟ مذاکره‌کننده باید یک چیزهایی را هم متوجه شود یا با برخی سخنان طرف مقابل که از قضا دشمن هم هست، مخالفت‌هایی داشته باشد. کبوتر نامه‌بر نیستید که پیغام آمریکایی‌ها را به تهران بیاورید! همان‌جا که مطرح کردند، بر دهان‌شان می‌کوفتید، نه اینکه حتی لیست اسامی را هم برای موافقت نهایی با خود بیاورید. وقتی لیست را دادند، باید آن را همان‌جا پاره‌پاره می‌کردید. با شما کشور چگونه می‌تواند دانش هسته‌ای را حفظ کند؟!
سعیدی‌خواه
  بانک مرکزی به بانک‌ها دستور می‌دهد وام به درخواست‌کنندگان بدهند، آنها اجرا نمی‌کنند و اصلا شعبه‌ها کار خودشان را می‌کنند. بعد در خبرها می‌آید فلانی صدها و حتی هزاران میلیارد تومان وام گرفته و پس هم نداده! اینها را درست کنید تا بسیاری چیزها درست شود.
گلشن

 خانه‌ام که نیاز به تعمیرات اساسی داشت وسط کار که پولم تمام شده، مخروبه مانده است و نمی‌توانم در این وضعیت هزینه ادامه ساخت آن را تهیه کنم. این همه هم می‌گویند بانک وام برای بافت فرسوده می‌دهد ولی به هر جا می‌روم، به‌راحتی پاسخ منفی می‌دهند. باید چه کار کنم؟ نه دیگر خانه‌ام قابل سکونت است، نه پول می‌دهند آن را بسازم.
یک هموطن
 


Page Generated in 0/0144 sec