printlogo


کد خبر: 139356تاریخ: 1394/3/11 00:00
اخبار

برترین نفرات رقابت‌های جودوی نیروی زمینی ارتش
رقابت‌های جودوی قهرمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با معرفی قهرمانان اوزان مختلف برگزار شد. به گزارش «وطن امروز» به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی - ورزشی نیروی زمینی ارتش، در این رقابت‌ها تیم پشتیبانی قرارگاه نزاجا قهرمان شد و مرکز آموزش توپخانه و هواپیمایی نزاجا در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند. همچنین جام اخلاق این دوره از مسابقه‌ها به تیم مرآپش اهدا شد. سرهنگ محمد جعفر ماسوری، رئیس هیات جودوی آجا درباره این مسابقه‌ها گفت: این رقابت‌ها، برای انتخاب تیم نزاجا و شرکت در رقابت‌های قهرمانی آجا و نیروهای مسلح برگزار شد تا بهترین‌ها برای حضور در رقابت‌های قهرمانی ارتش‌های جهان به کره جنوبی اعزام شوند. همچنین این تیم پس از سپری کردن اردوهای تدارکاتی برای شرکت در رقابت‌های لیگ کشوری آماده می‌شود.

بارسا فاتح دومین جام
تیم فوتبال بارسلونا بعد از قهرمانی در رقابت‌های این فصل لالیگا، جام حذفی باشگاه‌های این کشور را هم فتح کرد تا یک گام دیگر برای سه‌گانه بردارد. تیم‌های فوتبال آتلتیک بیلبائو و بارسلونا از ساعت 24 شنبه‌شب دیدار خود را در فینال رقابت‌های جام‌حذفی باشگاه‌های اسپانیا، کوپا دل‌ری برگزار کردند که نبرد این دو تیم با برتری ۳ بر یک تیم بارسلونا خاتمه یافت. بارسلونا که پیش‌تر لالیگا را فتح کرده بود و در لیگ قهرمانان اروپا هم به فینال رسید در این بازی از همان ابتدا حریف را تحت فشار قرار داد و در نیمه نخست برتری ۲ بر صفر را به سود خود رقم زد. لیونل مسی در دقیقه ۲۰ روی حرکتی انفرادی گل نخست را به ثمر رساند و نیمار در دقیقه ۳۷ گل دوم را درون دروازه بیلبائو جای داد. در نیمه دوم نیز تیم بارسلونا میدان‌داری کرد و در دقیقه ۷۴ بود که روی تیزهوشی مسی به گل سوم خود دست یافت. ایناکی ویلیام در دقیقه ۸۰ این گل را پاسخ داد. در لحظات پایانی حرکت نمایشی نیمار در گوشه زمین با اعتراض شدید بازیکنان بیلبائو همراه شد، چرا که آنها معتقد بودند نیمار قصد تحقیر بازیکن بیلبائو را داشته است. بیلبائو در لحظات پایانی نتوانست گل دیگری به ثمر برساند و در نهایت بازی را به بارسلونا واگذار کرد. بارسلونا با این برد یک گام دیگر برای فتح سه گانه برداشت. این تیم حالا یوونتوس را در فینال لیگ قهرمانان اروپا
پیش رو دارد. هر 2 تیم 2 جام داخلی را بالای سر برده‌اند و به دنبال سومین جام فصل هستند.

یورگن کلوپ بدون جام رفت
 تیم فوتبال دورتموند در شبی که برای آخرین بار یورگن کلوپ را روی نیمکت خود داشت در فینال جام حذفی مقابل وولفسبورگ شکست خورد تا سرمربی این تیم وداع تلخی با هواداران تیمش داشته باشد. دیدار نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های آلمان را تیم‌های دورتموند و وولفسبورگ برگزار کردند که جدال دو تیم با برتری ۳ بر یک تیم وولفسبورگ همراه شد. همه گل‌های این بازی در نیمه نخست به ثمر رسید. ابتدا پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه ۵ دورتموند را پیش انداخت اما در دقیقه ۲۲ بازی بود که لوئیز گوستاوو کار را به تساوی کشاند. در ادامه کوین دی بروین (۳۳) و باس دوست (۳۸) دو گل دیگر به ثمر رساندند. در نیمه دوم تیم دورتموند تلاش زیادی کرد تا این نتیجه را جبران کند اما این وولفسبورگ بود که در ضد حملات خطرساز ظاهر شد. در این نیمه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا در نهایت این بازی با برتری ۳ بر یک وولفسبورگی‌ها خاتمه یابد. یورگن کلوپ، سرمربی تیم دورتموند که در اوسط نیم فصل دوم جدایی خود را از این تیم اعلام کرده بود با از دست دادن این جام وداعی تلخ با دورتموندی‌ها داشت.

آرسنال هم جام گرفت
تیم فوتبال آرسنال با پیروزی مقتدرانه برابر استون‌ویلا در دیدار نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های انگلیس از قهرمانی خود در این مسابقات دفاع کرد.تیم‌های فوتبال آرسنال و استون ویلا دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های انگلیس (FA Cup) را در ورزشگاه ویمبلی لندن برگزار کردند که در پایان تیم آرسنال با حساب ۴ بر صفر از سد حریف خود گذشت تا فاتح این رقابت‌ها شود. توپچی‌های لندن که سال گذشته نیز عنوان قهرمانی جام حذفی را به دست آورده بودند با کسب این جام از عنوان خود دفاع کردند. نیمه اول این بازی با حساب یک بر صفر به سود زردپوشان آرسنال خاتمه یافت. تئو وولکات در دقیقه ۴۰ روی پاس آلکسیس با شوتی محکم دروازه حریف را باز کرد. در نیمه دوم آلکسیس سانچز (۵۰)، پر مرته ساکر (۶۲) و اولیویه ژیرو (۹۰) 3 گل دیگر را زدند تا توپچی‌ها فینال را با اقتدار به سود خود پایان دهند. آرسنال که سال گذشته در این رقابت‌ها قهرمان شده بود با این برد از عنوان خود دفاع کرد.
 


Page Generated in 0/0058 sec