printlogo


کد خبر: 139372تاریخ: 1394/3/11 00:00
سلام وطن

   ای‌کاش دولتی که مدعی کار کارشناسی است، ناگهان برنمی‌داشت سهمیه‌بندی را حذف کند. به هر حال سهمیه‌بندی موجب شد ظرف 8 سال اخیر سالانه حدود 10 میلیارد دلار صرفه‌جویی شود و همین مقدار هم کمتر دود به بدن ملت وارد شود. سهمیه‌بندی را نباید لغو می‌کردند و اشتباه محض بود.
مجیدیان
   وزارت نفت، نه‌تنها نباید سهمیه‌بندی را لغو می‌کرد بلکه باید سی‌ان جی خودروها را هم سهمیه‌بندی می‌کرد. آلوده شدن شدیدتر هوا در پاییز و زمستان امسال با این کار اشتباه و بی‌دلیل دولت که بی‌شک موجب افزایش شدید مصرف بنزین می‌شود، آن هم با توجه به اینکه محیط‌زیست فشلی هم داریم، قطعی است و خدا به داد مردم برسد از آلودگی مضاعف امسال.
 یک هموطن
   با آنکه تا انتخابات مجلس 6 ماه فاصله داریم، دولتی‌ها در حد برخی مدیران کل مسؤولیت‌های خود را رها کرده‌اند و به جای خدمت به مردم، به دنبال تبلیغات انتخاباتی هستند. مسؤولان مختلف رده بالا از معاون اول و مشاوران هم از انتخابات می‌گویند و برخی حرف‌های‌شان هم اصلاً مانند یک مجری انتخابات نیست، بیشتر شبیه یک رقیب است. اینطوری کشور را اداره می‌کنند؟! اگر برای خدا کار می‌کردیم، دغدغه‌مان نباید تشکیل مجلسی وکیل‌الدوله باشد.
سبزیکار


Page Generated in 0/0059 sec