printlogo


کد خبر: 139878تاریخ: 1394/3/21 00:00
اخبار

احتمال برکناری نژادفلاح به دلیل یک مصاحبه
«به نظر من به احتمال زیاد هیات مدیره تغییرات جزئی خواهد داشت اما نژادفلاح کماکان با اختیارات بیشتر به کار خودش ادامه می‌دهد. این را هم باید بگویم وزارت در خصوص بحث اسپانسر نباید هیچ اقدامی کند و این جزو اختیارات مدیرعامل باشگاه است نه وزارت ورزش و این هم مورد دیگری است که جزو خلاف قوانین است.» این جملات آخرین اظهارنظر عبدالله تفرشی، مدیر اقتصادی باشگاه پرسپولیس و یکی از معاونان محمدحسین نژادفلاح، قائم‌مقام پرسپولیس است که البته کمی عجیب و دور از انتظار به نظر می‌رسد. بعضی‌ها بر این باورند که زمانی که تفرشی به‌عنوان شهردار یکی از شهرها مشغول فعالیت بود، آغاز همکاری او و نژادفلاح بود که این همکاری حالا در پرسپولیس پیگیری می‌شود. در چنین شرایطی موضع‌گیری صریح تفرشی در مقابل وزارت و اعلام تخلف وزارت در حالی که او معاون نژادفلاح است، به نوعی عجیب است و به نظر می‌رسد به نوعی اتهامی است که به وزارتی‌ها وارد کرده که مرتکب تخلف شده‌اند! این اتفاق در حالی رخ داده که به نظر می‌رسد ارتباط فعلی نژادفلاح با وزارتی‌ها روند سینوسی متعادلی را طی می‌کند حالا چرا معاون او در چنین فضایی این اظهارنظر را مطرح می‌کند کمی سوال‌برانگیز و شائبه‌انگیز است.  حال معلوم نیست این صحبت‌ها آیا برای ابراز مخالفت با وزارت مطرح می‌شود یا اینکه بحث برخی منافع مالی شخصی در میان است. به هر حال باید منتظر ماند و دید آیا سرنوشت نژادفلاح در پرسپولیس با توجه به این مساله که یکی از معاونان او چنین اظهارنظری علیه وزارت داشته، می‌تواند تحت تاثیر قرار بگیرد یا نه.

بازگشت سیدجلال به پرسپولیس
مدافع ملی‌پوش فصل گذشته الاهلی به تیم پرسپولیس بازگشت. سیدجلال حسینی، مدافع تیم ملی ایران که فصل گذشته در تیم الاهلی قطر توپ می‌زد پس از مذاکرات موفقیت‌آمیز با مسؤولان پرسپولیس با این تیم به توافق رسید تا از فصل آینده بار دیگر پیراهن قرمزهای پایتخت را بر تن کند. او اولین خرید پرسپولیس در فصل جدید به شمار می‌رود. سیدجلال حسینی درباره توافق برای پیوستن به باشگاه پرسپولیس گفت: به این باشگاه علاقه دارم و دوست داشتم دوباره در پرسپولیس حضور داشته باشم. در جلسه با نژادفلاح حرف‌های زیادی زده شد که بخش اندکی از آن هم درباره بحث مالی نبود. معتقدم پرسپولیس برای فصل آینده باید خوب بسته شود تا برای قهرمانی در لیگ برتر تیم خوبی داشته باشیم. وی با بیان اینکه متاسفانه از قراردادش با پرسپولیس برداشت‌های بد می‌شود، افزود: مهم نژادفلاح بود که از صحبت‌های من برداشت مثبتی داشت. صحبت‌های اولیه برای توافق را انجام داده‌ایم و امیدوارم بتوانم به این تیم کمک کنم. پرسپولیس در حال حاضر احتیاج به حمایت دارد و با توجه به انتظارات بالا از این تیم باید تیم خوبی را برای فصل آینده بسازیم. مدافع تیم ملی درباره رقم قراردادش با پرسپولیس اظهار کرد: رقم قراردادم غیرمنطقی نیست و قراردادهای گذشته‌ام با پرسپولیس، سایپا و سپاهان این موضوع را نشان می‌دهد. تنها خواسته‌ام این است که برای فصل بعد تیم خوبی را بسازیم تا بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

خطر جریمه ۵۰۰ هزار دلاری آبی‌ها
باشگاه استقلال به خاطر قراردادی که با یک شرکت آمریکایی منعقد کرد و البته وعده خود را عملی نکرد در خطر جریمه سنگینی قرار دارد. هنوز هیچ نامه‌ای مبنی بر شکایت شرکت «G.S» به فیفا به باشگاه استقلال نرسیده اما برخی منابع نزدیک به باشگاه مطلع شده‌اند که این شرکت به دنبال شکایت از استقلال به دلیل لغو سفر به ینگه دنیا است. اگر خبر صحت داشته باشد در کمتر از 2 هفته آینده استقلال باید برای دفاع از لغو قرارداد خودش را آماده کند. اواسط سال گذشته بود که قراردادی با امضای افشارزاده و توفیقی با شرکت «G.S» جهت دیدار دوستانه باشگاه استقلال با تیم گالکسی آمریکا در خاک آن کشور امضا شد. باشگاه استقلال حتی برای اخذ ویزا به کشور ارمنستان هم رفت و در سفارت آمریکا در ارمنستان درخواست ویزا کرد اما در نهایت این سفر انجام نشد و استقلال و شرکت موردنظر درباره زمان برقراری این دیدار به نقطه مشترکی نرسیدند و به این ترتیب سفر لغو شد.  ظاهرا شرکت موردنظر به خاطر عمل نکردن به تعهد از باشگاه استقلال شکایت کرده و با توجه به مبلغ قرارداد مندرج در تلاش است غرامت ۵۰۰ هزار دلاری را از استقلال بگیرد. باید دید قرارداد باشگاه استقلال چگونه بسته شده و آیا در صورت رسیدن نامه شکایت، باشگاه می‌تواند از قراردادش دفاع کند؟ مورد مشابهی چند سال قبل برای باشگاه استقلال با شرکت آلفا رخ داده بود که فتح‌الله‌زاده در دفاع از شکایت پیروز شد و دست شرکت آلفا به هیچ جا نرسید.


Page Generated in 0/0273 sec