printlogo


کد خبر: 140248تاریخ: 1394/3/27 00:00
سلام وطن

  یکی از مشکلاتی که در 2 سال گذشته، کل کشور با آن درگیر بوده است و ظاهراً پایانی هم برای آن نیست، این است که دولت محترم تمام امور خود را در مدتی که بر سر کار آمده است، صرفاً معطوف به مذاکرات هسته‌ای کرده است و همه چیز هم با تلاطم مذاکرات تغییر می‌کند. متأسفانه تاکنون هیچ موفقیت و امتیاز به درد بخوری هم نتوانسته‌اند بگیرند که به‌خاطر آن پیشرفتی در امور مشاهده شود. صرف پرداختن به موضوعی که معلوم نیست چه خواهد شد، یک اشتباه استراتژیک است و اینکه به دشمنی که به متحدان خود هم بارها و بارها خیانت کرده و تنها به سود خود می‌اندیشد، اعتماد کرده‌اند اشتباهی تاریخی. لطفاً به توصیه‌های دلسوزان و کارشناسان و عقلای قوم بیشتر توجه کنند و به جای نوشتن روی یخ، به داخل رویکرد نشان دهند.
فتاحی
  در 2 سالی که از انتخاب جناب آقای دکتر روحانی گذشت، ایشان اغلب وقت، انرژی و سرمایه کشور را مصروف سیاست خارجی کشور کرد و نتیجه‌ای هم نگرفت؛ حالا هم بیایند 2 سال مانده از
ریاست‌جمهوری‌شان را به نگاه به داخل، اعتماد، اعتقاد و اطمینان به دانشمندان جوان و نخبگان کشور بپردازند. تضمین ملت این است که موفقیت‌های بسیاری نصیب دولت و کشور خواهد شد و دندان طمع به اصطلاح قدرت‌ها هم وقتی ببینند با داخلی‌گرایی دولت، کشور در حال پیشرفت است کشیده خواهد شد.
کشاورز
 


Page Generated in 0/0051 sec